Hele de bu zamanda yatırım çok önemli bir konu. Eğer ki doğru yatırım yapmazsanız çok şeyler kaybedebilirsiniz... Doğru yatırım, eğri yatırımdan daha doğrudur... Peh peh peh! Ne cümle kurdum ben de beeee!


Çocukları hele de bebekleri erken yatırın mutlaka... Çocuklar erken yattılar mı daha sağlıklı bir şekilde büyürler... İnsanların ömürlerinin yaklaşık üçte biri uykuda geçiyormuş... Siz de çok geç yatmayın, sağlıklı bir uyku her insana lazım. Rüya görmeyi de unutmayın, hem kendiniz için, hem de memleket için güzel rüyalar görün.


Eğer ki öğrenciyseniz pantolonlarını, gömleklerinizi katlayıp yattığınız yatakların altına yatırabilir böylece ütülü pantolon ve gömlek giyebilirsiniz... Vallahi ben öğrenci iken çok yaptım bunları, işe de yarıyor, diyeyim size...


Canınız elma ya da incir, ayva çekmiş olabilir. O zaman ne yapıyoruz ellerimizle ya da bir çengelli sopanın yardımıyla dalları yatırıp elma, incir ya da ayvayı hominigırtlak, hooop mideye afiyetle indiriyoruz.


İyi futbol oynadıysanız gençliğinizde, şimdilerde de arkadaşlarınız, dostlarınız ile ara sıra halı saha maçlarına gidiyorsanız, sağlı sollu adımlarla güzel çalımlar atıp karşınızda ki adamı bir sağa bir sola yatırıp sinir edebilirisiniz...


Gelelim yemek konusuna. Pirinç pilavı pişirecekseniz bir gün önceden pirinci suya yatırabilirsiniz. Kuru fasulye ve nohut ile barbunyaya da aynı işlemi yapabilir, bir gün öncesinden onları da yatırabilirsiniz.


Sanata ve kültüre yatırım yapabilir, çocuklarınıza, eşinize dostunuza da kültür ve sanata yatırım yapmaları için tavsiyelerde bulunabilirsiniz. Bunun içinde okumak, araştırmak, tiyatrolara, konserlere, sinemaya gitmek gerekir...


Ha bir de parasal yatırımlar vardı değil mi? Borsa, hisse senetleri, dolar, yuro, tabi ki bunlara da yatırım yapabilir insan, ama siz siz olun yine de insan odaklı yatırımlar yapın. İnsanı kazandık mı, dünyayı da kazanırız, ahireti de. Ayrıca dünyaya yapılan yatırımlarda geçicidir, ahiret yatırımlarına biraz daha fazla önem verin derim. Yatırımı bırakmayın sakın... Hissi senetleriniz, hisse senetlerinizden biraz fazla olsun, Sunay Akın şairimizin dediği gibi..

( Size Biraz Yatırım Tüyoları Vereyim başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 19.11.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.