BABALARDAN GİDELİM..
Topa girmeyelim diyoruz ama oyun büyük....Kardeşlik hukukunun töresindendir İşi biten kenara çekilir.. Övünmek de ağlanmak da zul sayılır ve italyanların muerte kanunu bizde bu şekilde   sessizlik kanunu olarak kendini gösterir.. . 
Hatırlayın Yaser Arafat, zehirlenmiş denildi, son umutla Paris'euçakla sedye de gönderilirken avurtlarını içine çekerek dört parmağını dudaklarına götürüp, öpücük gönderdiği bu aykırı hasta hali, ve geçmiş ile. Bütünlük arz etmeyen davranış unutulmazdı. FKÖ nün hareketini itibarsızlaştırmak, kimyasallar la insanın kendisi ile bagdaşmayacak davranışlar içerisine sokmak işini psikoloji ile irtibat halinde olan istihbaratçılar gayet iyi bilir.. Yaklaşık 10 günden beri Türkiye de milliyetçi olduğu bilinen şahıslar birbirine girerken daha evvelden gelen sekılde parti kopmaları ile birbirine karşı saldırgan tavırlar, kurumsal davranış gösterilerine, kardeşlik hukukuna aykırı söz ve davranışlara şahit olduk.. 
Alpaslan Türkeş'in Yanında Türk milliyetçiliğinin ülkücüleşme safhasında yer almış, Muzaffer Özdağ ın oğlu Prof Dr Ümit Özdağ 1990 lardan beri yazdıklarını alt alta koyduğunuzda
-Tipik ülkücü olarak tek başına bir teşkilat özelliği var
-Asam kurucusu
-Türkiye Enstitüsü Kurucusu ve yayıncısı
Akşamdan sabaha Türk milliyetçiliğiinin Konuşulduğu bir evde eylem, teorisyenlik ve pratisyenliği ni yapanların yanımda yetişen cocuk kominist bile olsa ülkücü özelliklerini yitirmez..
Türk Siyasetinde Özal lı yıllarda hatırlayanlar bilir, gazetelere düşen beyanlar vardı.. 
-Saroscular- AB ciler, Türk milletinin sahte bir millet olduğu Atatürk ün oluşturduğu suni bir millet  olduğuna dair AB sözcüsünün beyanları vardı. Bu beyanlara karşı, Makalelerin yazarı ve öngörü sahibi Ümit Özdağ,  bu tür düşünceye karşı fikirler, geliştirmiş tir..
Türkiye de son 20 senedir "olmaz de me olmaz olmaz"cümlesindeki olmazlığın mümkünlüğünü yaşıyoruz.. Muhtar olunamaz denilen kimse TC  nin en başı oldu.. 28 Şubat çılar 1000 yıl dedi 1000 dakika sonra gittiler.. MHP, AKP ye  ayrıştırma yapıyordu en sert söylemleri dile getiriyordu ama şimdi ayrılmaz önder ortağı oldu. Ertuğrul ocağı, Osmanlı Ocagı, diye bir sürü ana kucagı  siyasi olmayan kurgusal yapılar türedi.. 
Gelelim babalar savaşında savaşın diğer tarafı Buğra Kavuncu... 
Savaşın diğer tarafında aynı partinin İstanbul İl başkanı Buğra Kavuncı var. Prof Dr Orhan Kavuncu nun oğlu Buğra Kavuncu kim? Aile den Türk milliyetçiliği onun da genlerine işlemiş  Babası  Türk Ocakları genel merkez yöneticisi olması hasebi ile tanışırım. Türkistan sonrası gelip Osmaniye yerleşmiş ve sıfırdan başlayarak yer yurt edinmiş, tırnakları ile payeler kazanmıştır.. Göçle gelenlerin önünü açacak ne torpilleri ne kayıran ları vardır.. Tek silahları çalışkanlık ve sahip oldukları yetenekler dir.. Rumeli göçmemlerinden Türkiye ye gelen Keskinoğlu ailesi ekonomik olarak da diğer bir örnek olarak verilebilir.. Türkistan türklerinden öp öz Türk bir aileden gelip veteriner olmasına ragmen davasına her an hizmet etmiş.Baba Orhan Kavuncu, Muhsin yazıcı oğlu yanında yer almış genel başkan yardımcılığını yapmış Türk milliyetçisidir..Erkan Altaylı, Buğra Kavuncu nun dayısı ve 1 yılı geçgin süredir Fetö davasından tutuklu fakat suç hali nin genlerlle olduğu görüşü ortaçğ Avrupası da kaldı.. Hırsızın oğlu da hırsız diye o zaman cezalandırılıyordu.şimdi "cezalar şahsidir" kuralı ile  geçerli evrensel bir ilke haline dönüştü. geçen yüzyılda kaldı.. 
Nasıl oldu da çizgilerinde kırıklık olmamış bir aileden gelen iki insan Türk milliyeçisiyken birbir hakkında savcılığa. Gidip b*K atacak kadar  düşman olabiliyor. ..?
Suç işlese, ülküdaşının suçunu örtecek yada üstlenecek nesilleri  görmüşken, "ortada fol yok yumurta yok" iktidar başkası fol iktidar da yumurta iktidarın ama tavuğun boku pis kokusu neden  muhalefette var?Bu sorunu cevap şıkları 
1- Samimi bildiğimiz bu insanlar o kada r profesyonel ki hainliklerini gizlediler..
2-Öyle bir oyunun içine düştüler ki miras paylaşmayan kardeşlerin husumeti ile düşünce güçlerini yitirdi ler ve birbirine girdiler
3-Karanlık ilişkiler içine girmiş her birisinin bağlı olduğu mekanizmalara giren, bir kısım ülkücü geçinenler  bu işlere çanak tutarak hareketi erezyona ugratıp, ülkcülüğü tasfiye edeceklerdir.
Karışık ilişkiler ve vıcık vıcık casusların istediği taşı damaya çıkardığı. Zaman diliminde enduru hali ile bile Karışık bu duruma yine ülkücüler KARDEŞLİK HUKUKUNA biat ederek DUR çekecektir.. 
O yüzde n Sonuç diyorum ;
1-Kimyasallarla kimin zihni kontrol altına alındı? Yanı başındaki ülkücülere sahip çıkmayıp partiden kovalarken cezaevinden çıkan birisine siyasal olmayan bir davranışla sahiplenmesi partiye ne kazandırır?
2-Gözgöre göre ülkücüler "ya ülkücüler,Devletleşe çek, ya devlet ülkücüleşecek" derken birbirine düşman ve eriyen  bu hale nasıl geldi?  Kimler getirdi?
3-Ülkücülerin Atatürk ve TC konusunda görülen  hassasiyeti sürdürülen dönüşüme en gel teşkil eder mi?
4-17/25'i kendilerine Milad olarak alanlar, kurtarıcı olarak bu tarihi kullanırken karşı tarafı da yok edici olarak mı kullanıyor?

TORUN HALİLİ
( Babalardan Gidelim başlıklı yazı HALİLİ tarafından 20.11.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.