Ahmet Çelik Kardeşim İçin…

 

Hayat bir tesadüf eseri hiç değildir, her şeyin bir sebebi ve nedeni vardır. Bu bazen acı olur bazen tatlı ya gülümsetir ya ağlatır. Dostluk ateşi yanımızda dostumuzla beraberse bu acılar paylaşılır yok edilir, bu bizim için bir şanstır. Dostun geniş  bilgisi ile beliren derin görüşlerinin oluştuğu hava içinde bulunabilmek, bu görüşlerin düşünce olarak paylaşabilmek önümüzü görmekte kılavuz olmasını görebilmek bulunmaz bir nimettir.

Ne yazık ki bu dostluktan insanlıktan nasibini almamışların dünyamıza saldığı ya da Rabbimizin verdiği o insanla musibeti “korona” birdenbire gelen kriz gibi evlerimize bedenimize uzanmış, bizi perişan etmesine acizliğimizle seyir ederken birçokları gibi, bizlerde yakalanarak Rabbimizin sayesinde atlattık. Lakin daha ağır atlatan dostlarımızda var, bunlardan bir tanesi sitemizin yazarlarından değerli aziz kardeşimiz Ahmet Çeliktir. Hayat bazen bize geride kalanlarımız ve hayatımız için küçük bir not bırakmaya dahi izin vermezken, o hayatıyla anın gülümsemesiyle değer kıymet ile bilmeyi yazarak bu hastalıkla yoğun bakımda mücadele verirken biz dostları duada sağlık sıhhatine kavuşmasını beklemektedir.

Beklemek zordur kordur yolu yokuştur zor çıkılır, Rabbimiz yardımcımızdır biliriz şükür… Zamansız sözler düşünceler gelmesin isteriz dile ve aklımıza! Avcumuzda gönlümüzde dua şifa ile hasta olan dostların gönüllere Rabbimizin vereceği şifa ile konmasını Rabbimizden hep dileğimizdir. Dilimiz de gönlümüzde duamızda bizle beraber insanlar vardır dileklerimi onlar içindir sonra kendimiz için…

 

Gözlerinde nefreti taşıyanlarla yaşamak çok zordur, Rabbim yaşamamızı dilemiştir yaşarız iyilikle sabırla, sözleriyle nefretiyle bir değer taşımayanlara rağmen, bizler bir değer katmak için hayata mücadele ederiz, gözlerinde bir anlam taşımayanlar bir anlam taşımalarını beklemek ahmaklıktır biliriz lakin biz insanı hayatı severiz tıpkı Ahmet Çelik kardeşimiz gibi…

Şimdi bütün gönlündeki güzel olan varını dağıtmış kardeşimiz vardır duayla şifaya kavuşması için, dua ederiz Rabbim şifasını versin diye, şu an fikrini söyleyip susmuş kardeşimiz Rabbimizin şifasını bekler olacak olanı bekler. Günde bin bir doğru fikir göğsümüze imanla Rabbimiz rızasıyla çarpar, böylesi zor günlerde olsun yüreğimizi açtığımız nadirdir lakin burada bu sitede nadir değildir olağandır dostluk kardeşlik…

“Bu hastalığı gider ey insanların Rabbi! Şifa ver, çünkü şifa verici sensin. Senin vereceğin şifadan başka şifa yoktur. Öyle şifa ver ki hiç bir hastalık bırakmasın” Âmin

Rabbim kardeşlerimizin duasını kabul ederek kardeşimize şifasını versin, Rabbim yar ve yardımcımız olsun, selamlarımla.  

Mehmet Aluç

( Ahmet Çelik Kardeşim İçin… başlıklı yazı kul mehmet tarafından 24.11.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.