Kapatın Soğuk Hava Deposunun İçinde Günlerce Kalsınlar Donma Anında Çıkaralım Soralım Soğuk Nasılmış?

 

Gece üşüyordu üşütüyordu bizi, bizde eksik olan aşkın sevginin eksik olan sıcaklığından dolayı gönlüm gibi buz tutmuştu sanki birazcık aşkla sevmiş olsaydık ne kış ne baharda ilkbaharda sonbaharda üşümezdik, gecemiz gündüzümüz sımsıcak olur bizi ısıtırdı. Geceye hırka giydirmek gibi aşk, bizler yaralı olunca gecede gündüzde yaralı olacaktı, boşluk bizim aşkımızla sevgimizle dolmak için asırlardır bekliyor sanki… Bulutların beyazlığı gitmiş simsiyah yağmurda berekette taşımıyor sanki! Rabbim sanadır niyazım sen kalplerimizi birbirine açmak birbirimizi ısıtmak sevmek için yardım et

 

Gelmeler gitmeler yok olmak üzere, kaybolduk yaşarken bu âlemde Rabbim görünenlerde gidenlerden varanlardan eyle mutlak güç kudret sahibi sensin… Hayatın ritmine uymak kolay lakin bir zor ederken sen bize yardım et kolay eyle…

 Gönlümüzde aşk fokur fokur kaynarken altındaki ateşi söndüren yine biziz, biz kimiz ki ateşi söndürürüz, sevgimizi kim der toprağa gömün kaybolsun ölsün âlem buz tutsun bunu diyen kimdir? Çıksın karşımıza korkak gibi saklanmasın perdeler duvarlar arkasına! Çıksın da boyunun ölçüsünü alalım, çıkmazsa da Rabbim var alır boyunun ölçüsünü cehennemde…

 

Neden feryat ederek söyleyeyim ağlayayım ben

Aşk ile yaşamaz sana varmazsam yok olayım ben

Eğer sen gülmez isen ben bu yolda başaramazsam kuruyayım ben

İsterim mutlulukla şarkılar söyleyesin sen

Mutlulukla koşarken kelebekler gibi gönüllere konasın aşkla sen

 

Bize bu utanmazlar için çıktık yola dilimizde insanın mutluluğunun yanında hakkı zikrederek sabırı tespihte tane tane çekerek yol alıyoruz şükür, fışkıran gönüldeki aşkı sereceğiz âleme âlem ısınsın insan ısınsın şereften yoksun olanları kapatın soğuk hava deposuna içinde günlerce kalsınlar donma anında çıkaralım soralım soğuk nasılmış?

Mehmet Aluç

 

 

 


( Kapatın Soğuk Hava Deposunun İçinde... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 26.11.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.