Serbest Kürsü / Nesir

Eklenme Tarihi : 28.11.2020
Okunma Sayısı : 1899
Yorum Sayısı : 15
DUALARIMIZDAN İLYAS KAPLAN ARKADAŞIMIZI DA EKSİK ETMEYELİM DOSTLAR

İlyas Kaplan diye yazınca pek çoğunuz bilemeyeceksiniz eminim zira onu sitemizdeki rumuzuyla tanıyoruz hepimiz.  Redfer olarak ve yazdığı muhteşem serbest şiirleriyle tanıyoruz.

Benim İlyas Kaplan ile tanışmam ise 2009 yılının Mart ayında oldu.

İstanbul- Ümraniye'de biz özel akşam lisesinin tarih öğretmenine ihtiyacı vardı, ben de müracaat ettim ve göreve başladım. İlyas kaplan arkadaşım ile o okulda tanıştık. O ayrıca Ümraniye Lisesinin de Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersi öğretmeniydi.

2010 yılına geldiğimizde bir gün İlyas kardeşim bana bir edebiyat sitesinde yazdığı şiirlerden birini okudu. Çok güzel bir şiirdi. Dedim '' Ben de şiir yazarım.'' bunun üzerine '' O zaman sen de gel bu sitede yaz'' dedi ve benim edebiyat dünyasıyla tanışmam bu sayede oldu.

Dokuz yıldan sonra ismi lazım değil o site ile ilişkimi kesmiş olsam da edebiyat alemine ilk adımımı İlyas Kaplan  sayesinde attım ve rahatlıkla diyebilirim ki bugün bu sitede dahi sizlerle tanışıyorsam bu, beni bu alemle tanıştıran İlyas Kaplan sayesinde olmuştur.

Evet, birlikte üç sene aynı okulda abi- kardeş olarak görev yaptığım ( Abi olan benim. O benden en az on yaş küçük.) İlyas Kardeşim bugün beni üzen bir paylaşım yapmış face bookta. Aynen şöyle:

''Covid-19  + pozitif...
Maalesef  yaptırdığım testin sonucu pozitif çıktı.10 gün karantina .Eşim, kızım da pozitif ..İnşaallah atlatacağız. İlaç tedavisine başladık.. Kendimizi izole ettik.. En çok torunlarımı özleyeceğim. Keratalar gözümde tütüyor şimdiden.
Dostlardan tek isteğim dualarını eksik etmesinler.
Bakalım Mevlam neyler, neylerse güzel eyler. Kadere inanan insanlarız. Varsa yiyecek ekmeğimiz, içecek suyumuz covid-movid vız gelir. Yoksa  covid bahane.''

Aynen onun da dediği gibi Her birimizin varsa yiyecek ekmeğimiz içecek suyumuz covid-movid vız gelir. Yoksa covid bahane.  

Evet, İlyas Kardeşimizin bizlerden istediği tek şey var: Dua.

Bakın değerli arkadaşlar.

Dua o kadar etkili bir ilaçtır ki bunu en iyi sizler bilirsiniz zaten.

Yunus'um ile ilgili ilk haberi verdiğimde ne ben, ne annesi ne de onun hastanedeki halinin fotoğrafını gören hiç kimse Yunus'un o hastaneden sağ ve aynen eskisi gibi çıkacağına inanmıyordu. Hatta ben annesine ve abisine '' Artık onun son günleri. Rabbim acı çektirmeden alsın emanetini'' Diyordum.

Ama sizler dua ettiniz.  Bol bol dua ettiniz ve bir mucize gerçekleşti.

Bir günde 30 sara krizi geçirerek beyni adeta felç olan, üç gün komada uyutularak yatırılan, on iki gün yoğun bakımda kalan Yunus'um iyileşti değil mi?

Şimdi yine aynı duaların gücü ile Ahmet Çelik kardeşimiz niçin iyileşmesin ki?

İlyas Kaplan kardeşimiz, eşi, ve çocuğu niçin iyileşmesin ki?

O halde haydi duaya dostlar. Tüm hastalar, dertliler, darda kalmışlar, zorda kalmışlar için. Allah rızası için. Haydi duaya...

Selam ve sevgilerimle. 

( Dualarımızdan İlyas Kaplan Arkadaşımızı Da Eksik Etmeyelim Dostlar başlıklı yazı Sami Biber tarafından 28.11.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.