Ey Sevgili...

Ey sevgili. Seni ilk gördüğüm an,  o akşam şiir yazarken heceleri kaçmış bir şair gibi endişe ve tedirginlik içindeydim, fark edemedim hatta para sayan veznedar gibi eksik çıkan hesabı kapatmanın endişesiyle paniğiyle kendinden geçen beynimden vurulmuşa dönmüş veznedar gibiydim lakin bir şairdim. Anla beni ne olur seninle, uzun o gülen bakışların altında sana bu duygularını ifade eden bir şair olarak bu telaşımı anlayarak, şu anda o anı seni görmediğim anı hayal ederken çok şaşkınım. Allah vergisi o güzelliğinden beni mahrum etme, bu yarı makul bu özrümü kabul et. Şu anda sana bunları yazarken, tansiyonum mevduat grafiği gibi en üste çıkıyor, yukarıya çıkan tansiyonumun grafiği bir türlü inişe geçmeyerek menkul kıymetler gibi çıkışla değer kazanmış değil, bu ömrümü kaybetmeme sebebiyet vermektedir.

 

Gülüşlerini kalbimde saklayarak koklamak isterken arapsaçına dönmüş halimle sana bunları yazıyorum. Sensizliğin verdiği acıyı bu densizliğimin ekstreleri önümde yığılırken, bu gönlümün her zaman yanında demirbaş bir dağ gibi açan bir bahçe gibi açan senin güllerinle yanında olmasına izin ver lütfen… Beni bir koruma görevlisi bekçi gibi kapının sokağın mahallenin içinde gereksiz dolaştırtma. Gönül sarayımın kapısının anahtarı şifresi sensin aç içeriye gir beni de sevindir. Gönlümün geçerli olan sertifikası sensin lütfen bunu da kayda geçir unutma.

 

Bir evet demen beni bir zamanlar tüp gazla yaşarken tüp bulmak için günlerce tüp gaz kuyruğunda sırası gelmiş bir vatandaşın sevinci gibi mutlu mesut edecektir. Seni sevmekte herhangi bir usulsüzlük göremiyorum yönetim kurulu başkanı sensin sen ver kararı sana aşk teklifimi bu sancılarımın eşliğinde yazarken lütfen iyi düşün. Ödemesini unutmuş yıllardır tahsili gecikmiş avukata verilmiş icralı gibi, derdimi büyüterek bu halde bırakma. Bütün çeyizlerinin şu anda aklımda derdime dert katmadan aklımı yedi eminine teslim etmeden anla beni, seni bir an görememem sevmediğim değer vermediğim anlamına gelmez bu da mutlu bir yuva kurmamızı engelde olamaz. Seni her daim sevecek olan aşığınım.

Mehmet Aluç


( Ey Sevgili... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 3.12.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.