İçerikle Olan Savaşım Kavgam

 

Bazen yazmak için çok iyi anlamlı on ikiden vuracak içerikler arıyorum nedense bulamıyorum, sanki bulunmaması için kaçmış ve saklanmış!

 

Ulan neredeysen çık gel içerik

Bulursan karnın demedik deşerik

İsterim bir tatlı söz beraber söylerik

Kafayı yedirttin şimdi ne ederik

 

Ederik deyince, aklıma dalında yeni yetişmiş erik geldi şöyle sulu sulu az ekşili olsa da yesek babında.

 

Ulan içerik gece gece hatırlattın erik

Canımız da çekti sokağa çıkmak yasak ne ederik

Ne yapayım kardeşlerim eriği de severim

İşte bazen içerik ararken böyle sancılar çekerim

 

Dedelerimiz zamanında böyle zamanlar için, elinde teşbihle sabır çekerlerdi kendilerini teskin ederlerdi, şimdi nerede o teskinlik hali?

 

Ulan içerik aradık bulamadık bir teskinlik

Birkaç söz aklıma getir dedim iki üç kelimelik

Sen hala yoksun ortada gel de bir gülümsemelik

Gelmezsen de rüzgârla gönde bu seferlik

 

1915-1917 yıllarında seferberlik ilan edilince herkes koşarak gidermiş, vatan bayrak elden gidiyor durma zamanımı?

 

Gelsen ey içerik zaman geçiyor

Sefere gidenlerin çoğu gelmiyor

Hakka varan kullar cennette Resul ile seviniyor

Gelmezsen gelme içerik bu yazımda bitiyor.

 

Mehmet Aluç


( İçerikle Olan Savaşım Kavgam başlıklı yazı kul mehmet tarafından 5.12.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.