Bir psikiyatrist intihar etti.. Hemde üniversite de ana bilim dalı Psikiyatir olan proföser evinde asılı vaziyette bulundu..
Haber bu nereden baksan dehşeten giz bir olay.. Allah rahmet eylesin yakınlarına sabırlık diliyorum.. Kişinin hem Prof olması hemde ana bilim dalı nın, 3 kişileri depresyondan cıkaracak "ona yol gösterecek" "hatta yol gösterecek olanlara da yol gösterecek" bir ilim adamının intihar etmesidir..
İnancımız da Alimin ölümü, alemin ölmesine eş değer tutulmuştur. İnsanlığın emrine sunulmuş Alem, en hayırlı insan olan alimin faaliyetleri ile dile gelir ve insanlığın hizmetine daha çok açılır.. Doğadaki varlıklar, kimsesizler, hayvanlar onların sayesinde varlıklarını, sürdürürler ya da daha iyi şartlarda idame ettirirler.
Prof. Dr. M. E. T., 1988- 1994 Hacettepe İngilizce Tıp Fakültesi ni bitirdi. Öyle böyle değil %1dilimin ilk 100 ünün dilime girebildiği başarının tesadüf olmadıgı dönemde üniversiteye girmiş, eğitim ve öğretim açısından başarılı birisi. .. 1996- 2001 Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesi Psikiyatri Anabilim Dalı'nda uzmanlık eğitimi almış, . 2008- 2013 Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesi Psikiyatri Anabilim Dalı'nda Doç. Dr., 2013'ten sonra Prof. Dr. olarak görev yapmış, , Temmuz 2014- Nisan 2016 arasında Gazi Üniversitesi Sağlık Uygulama ve Araştırma merkezinde başhekim yardımcısı, Nisan 2016- Ağustos 2017 arasında başhekimlik, 2014- 2017 yılları arasında Yükseköğretim Kurulu Etik Komisyonu üyeliği görevlerinde de bulunmuştur.. Yani akademik ve idari görev tanımla lamarı açısından bulunması gereken yerlerde bulunmuş, "Zengin kariyerli" birisi intihar ederek yaşamına son verdi.. Bu nasıl bir haleti ruhiye ki kendisini açmazların içerisinde buldu..? Kişisel sorunları bu kadar büyük müydü ki çözüm üretenlere,Çözüm üreten methodist akademik kariyeri olan birisi çıkmaz sokağa girdi? Ya da sistem o kadar profesyonel çalışıyor ki çözüm üretenlere çözüm üretenleri bile kendisine kurban edebiliyor.. O halde düşmanlık varsa sorun sistematik se insanlığın düşmanlığı nın oyuna getiremeyeceği kimse yoktur..
Üstelik rahmete kavuşan hoca nın ana bilim dalı tam bir lojistik destek sağlama birimi de denilen "Konsültasyon Liyezon Psikiyatri" , herhangi bir hastalığı olan veya ameliyat olan kişilere, psikiyatrik tıp hizmeti ile psikososyal destek sunan psikiyatri üst disiplinidir… Yani kanser tedavisi gören bir hasta nın yıkımı, ya da kalp ameliyatına giren kişinin yasadıkları, meme kanseri olan kadının göğsünü aldırmak zorunluluğu gibi hallerde yaşanan çöküntünün çözüm üreticisi mimarıdır. Psikoloji çökerse bütün vücut sistematiği çöker.. Bağışıklık sisteminin en önem ögesi huzur dolu bir gövde ve ruhdır.. Bu kişi hem üst Ana bilim dalının başı hem de bilirkişi i olarak adliyeler de görev yapan saygınlığı olan birisi nasıl böyle bir pozisyona geldi?? Ölüm haberinin sunum şekline baktığınızda meşhur Şule Çet raporunun intihara meyilli değildir şeklinde rapor sunan bilirkişi denilerek ölümü şekli ve ünvanı örtülenmiş tir.. Sistam kurbanını kafaya oynayarak gücünü göstermiştir..
"Sosyal Savunma Kalkan "Mekaniz malarını, kamu geliştirmek zorundadır.. Yalnızlaşan insan,kurban adaydır… Karşı atak göstermediği takdirde toplumu ve homojen yapıyı dağıtarak yalnızlığı ve güvensizliği tüm topluma şamil edip, tek dokunuşla ayakları olmayan masanın devrilmesi gibi toplumun çöküşü kaçınılmaz olacaktır..(Tabi tüm kazanılmış hakları elinden alınacak hukuki bir suje olma ihtimalini ayrık tutuyorum. )
TORUN HALİLİ
( Bir Psikiyatrist İntihar Ederse başlıklı yazı HALİLİ tarafından 13.12.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.