Ne de karizmatik gösterir siyah bir gözlük insanı. Takmadan önce basit bir insansanız, taktıktan sonra dışarıdan bakanlar için, sanatçı olarak algılanırsınız belki ya da çok karizmatik bir avukat, belki de iş takipçisi veya müteahhit de zannedebilirler... Olsun zannetsinler, siz kim olduğunuzu biliyorsanız, bunların hiç bir önemi yok.


Sabahın köründe güneş saklambaç oynamayı sevip de bulutun arkasına gizlendiğinde bile bazı vatandaşlar siyah gözlükleri gözlerinden çıkartmazlar... Hakeza aynı durum akşam karanlığı içinde de olur bazı zamanlarda...


Bir de cenazelerin vazgeçilmez aksesuarlarından birisidir kocaman kocaman siyah güneş gözlükleri, göz yaşlarını ve gözdeki ağlama izlerini kamufle eder... Tabi aynı durum kocasından dayak yiyip de gözü moraran kadınlar içinde geçerlidir...


Başkanın Adamlarının da siyah gözlükleri hiç bir zaman yanlarından, yani gözlerinden eksik olmaz. Hangi ülkenin başkanı olursa olsun... Başkanın adamlarının siyah gözlükleri olurda, başkan yardımcısının adamlarının başı kel mi, onun yanında ki adamlarında siyah güneş gözlükleri vardır. Hem de koyu siyah...


Özellikle heyecan ve atraksiyon dolu Amerikan Filmlerinde de ajan kılıklı bir dolu adamın siyah gözlüklerini mutlaka çakarlar beynimize. Eski filmlerde fötr şapkada takarlardı da şimdilerde fötr şapkaları kaldırdılar artık. Bir de tabi gözleri görmeyen vatandaşlarımız çoğu zaman siyah gözlük takarlar, onu da yadırgamamak lazım...

( Siyah Gözlük başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 17.12.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.