Ne sıkıntılar var hem de ne sıkıntılar hem toplumda, hem de tek tek insanlarımızda. Küresel Salgın denen illet başladığından beri durumlar zor. İşini kaybeden, eşini kaybeden, sevdiklerini çoluk çocuk demeden toprağa veren nice insanlar aramızda. Ateş düştüğü yeri yakıyor.


Moral bozmakta istemiyoruz ama, bir sürü insanın psikolojik sorunları var, baş nedeni de tabi ki ekonomik sıkıntılar... Eve ekmek getiremediniz mi hır gür, buna benzer her bir şey yaşanıyor aile bireyleri arasında... Evlatlar harçlık bekler, hanım tencerede dertten başka ne varsa pişirecek artık. Hele bir de işten çıktıysa evin erkeği, kimseler yaklaşmasın yanına...


Ekonomik sıkıntılar ayrı dert, şehirlerde ki trafik, kalabalık yollar, yükselen apartmanlar, kap kaç olayları, kırmızı ışıkta cam silen tinerciler, işsiz Suriyeliler, Suriyelilere asılan bizim magandalar, hepsi başlı başına bir dert. Ha dert ortağınız yoksa ki çoğu çok katlı apartmanlarda fazla da dert ortağı bulamazsınız zaten. O zaman ne yapacaksınız? Hemen Güzin Ablaya yazın siz de, demeyin. Güzin abla türü kişiler ile bugüne kadar teşriki mesaiye girmedik, bundan sonrada girmeyiz...


Televizyonları açıyorsunuz, hemen hemen her kanalda şiddet sarmalı, insana hiç bir şey vermeyen, hatta daha da ileri gideyim, çocuklarımızı zehirlemeye çalışan manyak, ucube diziler. ''İnsanın durup durup bu RTÜK acaba ne işe yarar?'' diye zaman zaman sorası geliyor... Sormaya soruyoruz da ancak cevap vereni ara ki bulasın...


Dizileri seyretmesen de zaman zaman gözüm kayıyor akşamları ev de kitap ya da gazete okurken. Durmadan sağlık çalışanlarına saldıran bir sürü manyak aramızda dolaşıyor. Utanmaz, ahlaksız, akıl ve izandan yoksul insanlar... Zaten anaları babaları o çocuklarını gözlerinden sakınarak, dişlerinden tırnaklarından artırarak Tıp Fakültesinde okuturken, ihtisas yaptırırken, sizin gibi manyaklar psikopatlar gelsin darp etsin diye yetiştirdi zannediyorsunuz...


Çok fazla değil bir iki sağlam arkadaş, sağlam dostunuz olsun, dertleşin, sıkıntılarınızı paylaşın, belki maddi olarak size çok da fazla katkı yapamasalar da en azından anlattıkça rahatlarsınız. Sıkıntılar paylaşıldıkça azalır, sevinçler paylaşıldıkça çoğalır... Psikologların, psikiyatrların vizite ücretleri çok pahalı inanın, sağlam bir dost, alır negatif elektriğinizi, salar gider havaya, toprağa... Size bir ufak tüyo da vereyim en sağlam dost da Allah cc...

( Psişik Msişik Yaşıyoruz Yine De başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 18.12.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.