TÜRKİYE, SİYASETİN DE FETÖ METRE
Fetö metre ye göre siyaset temizlenmedikçe, hep geriye gideriz..
Doğrular üzerinden değil değişmez gerçekler üzerinden gidelim.. 
Gerçekler nedir? .. 
-MHP, 10 tane genel başkan yardımcısını Fetö ye kurban verdi..Siz ne verdiniz?
Cevabınız "benim partim genel başkan kazandı" diyorsanız. Kendi kalenizde bir gol var demektir..Benim genel başkanım diğerlerini yok ederek var oldu diyorsan yine gerçek değişmez.. 
-Rus elçinin öldürülmesi şeklinin arkadan yüzüme bakmadan öldürme şekli 2.sabit itiraz kabul etmez gerçektir..  Rahmetli Hablemitoğlu’n da da uygulanan yöntem benzerliği  Fetönün kanlı yüzüdür..Fetö ye karşı dikilen her yürek, Hz Ali nin ve Hz Hamza nın kılıcıdır.. Kılıca saip çıkmak töreden dir.. 
-Bir dönem menfaat birlikteliği yapmak, siyasal oligark oluşturmak, merkez kuvvetini sarsmak,Mhp ye Fetöcü birinci saldırı dır.. 1993 de kurulan parti liderini ayak bagı görüp, "bizim tarlayıda sürmüşler" uyanısından sonra suikaste kurban gitmesi, siyasi ortaklarına bile acımadığı göstergesidir.. Aynı olayı Cumhurbaşkanı ameliyatında, mit müsteşarının ifadeye çağrılmasında, düzmece ses kaııt programlarının kullanılmasında acıkca ve kulaklar ve gözlerimizle şahit olduk.. O halde hiç bir genel başkan bu şirket gibi yönetilen örgüte güvenmesin. İşi bitenin işini bitirir.. 
-Devleti ele geçirme operasyonunu, yıllara dayalı olarak çeken örgüt için, Türk partilerini ele geçirmek çocuk oyuncağıdır.. Türk çocukları zekidir. Normal de tavuk kesemez dediklerin, düşmanlık olduğunda tavuk gibi adam keser.. Yeter ki onların vicdanlarını ele geçirme..Geçirse
-Konjonktüre göre davranma gösterisi, iktidardayken gösterilmeyen güç ve diş gösterisi, bir kaç zaman sonra toplumu kaşımak ve bölmek için partileşme süreci ile demokratik tavır gibi gösteriliyor sa bu tavır inandırıcı tavır değil, kandırıcı tavırdır..Bölücülüğe hizmettir.. 
-CHP, düşmanın diş geçirebileceği kütle de bir parti değildir..Türkiye yi, millete hediye eden ve diğer tüm partilerin anasıdır.. Düşmanın, Körü körüne baglı lık ve biat, mezhepsel dönüşüm, toplumun tümünden kopup, parçaya talip olma gerçeğini mazur göstermez.. Alevilik TÜRKLÜĞÜN de İslamın da özüdür. Ama tek partide yuvalanmak, Türk Devlet geleneğinden koparak, cemaatleşerek yok olmaktır. Bu sonuçu kimse istemez.. Hiç kimse ye de fayda sağlamaz.. Her parti toplumsal tüm gerçeği içinde eşit olarak barındırdığı kadar Türkiye gerçek anlamda hizmet eder.. Aksi tüm davranışlar bölücülük tür.. .
Şimdi, köyde kentte konuşurken çoluğu çocuğu Fetö den zarar görenleri dışladıgınızda, onlar kendilerini Fetöcü kabul ediyor.. Ben onları tenzih ediyorum.. Zurnanın son deliği ile bizim işimiz yok.. Devlet in izlediği yöntem yanlışlığı, harekete son delikten başlayacağına, tepeden baslasa ve zaten birbirini tanımayan hücrelerin, güç olma iddiası ve ispatı da olamayacagından BABALARI aldığında birbirini tanıma ve toparlanma ihtimalini de ortadan kaldıracaktın..Ama şimdi Her yerde ve birbirini tanımış şekilde devlet düşmanları var.Brlki bu da kar tanelerinin çığa Dönüşmesi ni sağlamak için öngörülen bir yöntemdir.. . Dikkatli olmak her TÜRK ün boynunun borcudur..

TORUN HALİLİ
( Türkiye Siyasetinde Fetömetre başlıklı yazı HALİLİ tarafından 19.12.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.