Önce aşklardan başladı, kandırmacalar.. 
Sahte evlilikler, gerçek seronomilerle "gırtlak gırtlağa güreşin "öncü versiyonu idiler.. 
Nasıl olmasın ki farklı kulvar, farklı şehirler, farklı kültürler ve akraba çevresi,değiştirilmiş eğitim ve filtrelenmiş çehreler zaten sahtekarlığın sanılmayan hali, sanaldır..
 İnternet yaşamımızın ayrılmaz bir parçası olunca ardına salgın sürecini takınca da inanılmaz boyut ve çeşitlilik de bir pazar yeri oluştu.. Bu Pazaryerinde bağırış çağırış yok.. Gösterişli kızlar, romantik görüntüler, doğa harikası fonlar, cazip teklifler ve Google ın sizin yumuşak karnınızı tesbit ettiği için ilgi alaınıza doğrudan yönelik abartılı teklifler daha doğrusu saldırılar var..
 Nedir bu teklifler? -Hemen yabancı bir dil ögreniyorsunuz,
 -Alanın en iyi, bilmem ne uzmanı oluyorsunuz,
 -Arabanızı Doluya yangına sele karşı koruyucu malzeme alıyorsunuz,-Porno film yıldızı ebatlarında uzuv sahibi olup, sürekli ereksiyonda kalıyorsunuz,
 -Pul parasına otomobil kiralıyorunuz
 -Kira öder gibi az para konforlu lüks ev sahibi oluyorsunuz
 -Tatil ediyor üstüne bir de para veriyorlar gibi yüzlerce cins kandırmaca sizi kurbana dönüştürmek için çabalıyor..
       250 TL ye hayali isim ve telefonlarla aldıkları hostıng adları ile size mal pazarlıyor gözüken düzenbazlar, I Phone telefon yerine oyuncak telefon gönderiyor.. Arabanızı sattıktan 2 ay sonra verdiğiniz çadır siparişini teslim ediyor, Ev diye gösterdikleri şeyin konteyner Mahallesi olduğunu anladığınız da işten geçmiş oluyor.. İş ve işçi bulma sitelerinde hasbelkader tamam tuşuna bastığınızda tanımadıgınz bir alacaklı peydah etmiş oluyorsunuz.. Saatlerce seks dediği "geciktirici" kalp ritminizi bozup, ölüm sebebiniz oluyor.. Uzuv Boyutunu değiştiren diye sattığı krem senin damar bombası kalaşınkofının kanallarını tıkıyor.. Uzman sanmanı sağlayan bilmem ne sertifikasını wat* UP diye programdan izlediğin parlak cocuk yada güzel kızdan  yarım saat tte ögrendin diye yarım milyon para isten bir alacaklı da senin peşinden koşuyor..Evleneceği sanıp da bir kaç bin yuroyu kaptıranlar artık hayatın olağan akışı oldu.. Tüm bunların suç ortağı aslında sizin ilgi alanınızı belirleyen arama motoru ve sizi doğrudan kurban haline getirirken yasal boşlukta n faydalanan sahtekarlar..
 Türkiye de bu işleri düzene sokacak Telekomünikasyon kurumu var.. Bu pazar yerinin mağdur yerini olmasına engel olacak gerçek profesyonellerle dolandırıcılar aynı kefeye koymayacak yasal ve mali külfetler getirerek aramam motorunun suç ortaklıgını kaldırabilir.. Mesela ;Suç ortağının gelirinin %80 ni vergilemdirirse bu suç ortağı bu bilgileri günlük 10 TL ye satışa koyamaz.. Tüketici mahkemeler ve Savcılık lar bu dolandırıcıların yakasına yapışıp 250 TL ye kiraladıkları bir Web sitesi ile vatandaşın olmayan mal ve hayali ürettikleri hizmetleri ile Dolandırılmasına sessiz kalmamaları gerekir.. 
Yoksa kimin eli, kimin cebin de DÜZENİNE hoşgeldiniz.
TORUN HALİLİ 
( Sanal Düzenbazlık başlıklı yazı HALİLİ tarafından 26.12.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.