İki Pişman İki Şişman Bir Odaya Yakışır,

Birbirimiz için biriktirdiğimiz onca şey bir boşluk muydu? Dünyamızı doldurmamış iyice boşluk mu açmıştı? Sen öyle söylüyorsun lakin yanılıyorsun, ben hoşlukla doldurduğumuza inanıyorum, şu an hoşluk kaybolsa bile, yine bir gün kapımızı çalarak içeriye girecek lakin sen bunu kabullenmiyorsun. Her an hoş olsun diyorsun, hoşluğun kıymetini bilmek için az arada boşluk olmalı ki, hoşluğun kadir kıymetini bilelim. Yok, sen gitmeyi kafana koymuşsun, gideceğin yerde seni beklediği ne malum? Orada bulamazsan başka bir yere mi giderek arayacaksın? Böyle hayatın anlamı olmaz ki! İnsan bir yere kök salmalı, dallarını güneşten sevdiklerine gölgelik olsun diye büyütmeli yeşertmeli… Sen aşk tarlanı nadas aya bırakırken, ben sürmeye ekmeye devam edeceğim.
 

  Hoşluk öylesine tükenen bir şeyde değil ki tükensin, az azalır az çoğalır biran kaybolur lakin beklediğimizi görüşe gelir demeden gittin… Tükenmek istenen sendin, kendine bana yetmeyince tükenmeyi seçtin. Oysa bir bakışın yetiyordu anlatamadım, sende bana kendini anlatamadın sır oldun gittin. Gittin de ne değişti? Değişti ise bir haber sal bana bileyim huzurlu olayım. Varlığınla şimdi yanımda bir yer dolduramazsan da, yokluğunla iyi olduğunu bildir de var olduğunu yokluğunda bileyim. Kırgınlıklarınla hayatını iyileştiremezsin, sevmekle düzeltirsin bunu da sana anlatamadım, bu nedenle bu mektubu yazarak seher yeliyle sana yolluyorum, umarım eline geçer, geçmezse de seher yeli açarak kulağına fısıldar… Var olan sorunları yok saymak onu yok etmek üzerine yıkılarak altında kalmanı sağlar, altında kalmadan dön gel beraberce sorunlarımız var diyerek beraberce çözüm bulalım.
 

  Belki pişmansın diye gelmeyeceksin, gel pişman olsan da gel, bende anlatamadığım için pişmanım, iki pişman iki şişman bir odaya yakışır diyelim bir gönüle yakışır diyelim dön de gel, beraber hayatı çekemezsek te, bir çekici çağırır çektiririz bundan emin ol, her zaman seni seven keltoşun, öpüyorum zeytin gözlerinden haydi hayatımız çekilmez olmadan gel…
Mehmet Aluç
( İki Pişman İki Şişman başlıklı yazı kul mehmet tarafından 3.01.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.