İki Pişman İki Şişman Bir Odaya Yakışır 2

 


  Sana gönderdiğim ilk mektup dan bu yana bir ay geçti. Hala senden ne bir cevap geldi,   ne de içimdeki fırtınalar dindi. Beni burada sensizliğe senden haber alamamaya hapis eden adım atamaz bir yere gidemez halim beni endişelendiriyor. Seni aramak için yola çıksam haberin gelir bana ulaşamaz endişesi ile hale bekliyorum büyük bir umutla.

 

  Seni düşünmek senden iyi bir haber almak bana çok iyi gelecek, umarım sende beni sevindirecek iyi olduğunun haberi bir an önce gönderirsin mektupla ya da seher yeli kokun ile… Korkum endişem gözyaşı içinde gözyaşı ile haber göndermen, ya da haberin gözyaşı hüzün senden bir acıyı belli etmesin diye göndermeyeceğinin endişesi beni kıvrandırıyor. Ben hem iyi hem de hüzünlü pişmanlık dolu haberine kendimi hazırladım, çekinmeden yazabilirsin canım, sana hala canım diyorum, sen benden ben senden bir parçayız bunu bilmeni istiyorum. Sen her ne kadar beni canından söküp atmayı seçtinse de ben hala söküp seni içimden gönlümden atamadım.

 

  Kendine de bana da artık eziyet çektirtme ne olursun zeytin gözlüm, dön de gel, kapım sana her zaman açık, sen bana kapını kapatsan da senin bende kapın her zaman açık duruyor. bu tercihini bir daha gözden geçirmeni istiyorum, insan bazen fevri hareketle yanlış kararlar alabiliyor bu da onlardan biri diyerek bunu umuyorum ve seni bekliyorum, sayfalar dolusu yazardım, duygu ve hisler karışık olmasın aradan uçmasın diye kısa tutuyor uzun uzun gönlünden ve yanaklarından öpüyorum ve bekliyorum cevabını, aç da gir seni bekleyen kapını, düşün benim gibi ne olursun yarınını kapatma ne olursun kapını, selamlarımla…

Mehmet Aluç


( İki Pişman İki Şişman-2- başlıklı yazı kul mehmet tarafından 4.01.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.