Öncelikle böyle bir başlık ve kelimeyi ....... olsa da kullanmak zorunda kaldığım için, hepinizden özür dilerim. Hiç kullanmak istemem ki çok ağır bir küfürdür aslında, cinayet bile çıkar bu küfürden bazı zaman, ama bazıları da bu küfrü fazlasıyla hak ediyor. Tamam oğlu bir halt işlemiş de anasının ne günahı var, diye de hemen söyleyebilirsiniz. O zaman alçak mı, aşağılık mı desek ya da vatan haini...

Doktorun kafasını yaran bir manyak. Öğretmeni öldüren bir cani. Annen baban sana insanlıktan birazcık olsun vermemişse, bir şeyler ekleyememişse dağarcığına, doktoru da darp edersin, maske tak diyen polise de artistlik yaparsın, bağırır, çağırır zeytinyağı gibi üste çıkmaya çalışırsın. O zaman biz sana O.... Çocuğu dediğimiz zamanda bozulmayacaksın. Hoş bozulsan da bir şey fark etmez. Biz yine salacağız o cümleyi sana...

Bak biz utancımızdan O'dan sonra ...... olarak yazıyoruz kelimeyi, ama asıl utanması gereken sensin bunu da unutma... O kadar çok var ki bu yeryüzünde bu O........ Çocuklarından... Her memlekette, her kıtada...

Bile bile tasarlayarak adam öldürmüşsün, hem de bu öldürdüğün bir tıp adamı, bazen asker, bazen hanım bir öğretmen, bazen pırıl pırıl günahsız bir genç kızımız. Ben seni 36 sene niye besleyeyim de devletime yük edeyim. Sonra her on sene de bir af çıkacak, vicdanında, ki varsa, hiç sızlamadan aramızda dolaşacaksın.

Sen ve senin gibiler bu dünyada yaşamayı, hatta nefes almayı bile hak etmiyorsunuz. En kutsal varlık olan insan hayatını yok sayarak canlara kıydınız... Anneler, babalar eğer ki siz de kendinize böyle küfürler gelsin istemiyorsanız çocuklarınızla ilgilenin de, evlatlarınız başkalarının, bu memlekete faydası olan insanların, hayatlarını karartmasın...

Öldürdün, bir hata ettin, üstüne benzin döküp yakmak nedir? Ya da parçalara ayırıp kafasını kolunu kör kuyuya atmak, nasıl bir ruh halidir? Sigmund Freud önemli bir ruh hekimidir. ''Bütün insanlık benim müşterimdir.'' der. Her tarafımız psikopat ve sosyopat dolu... Toplumun büyük kesiminin ruh hali depresif... Belki zaman zaman hepimizde oluyor anormallikler ama sağlam dostlarımız, arkadaşlarımız ile dertleşerek atlatıyoruz bir çok olumsuzluğu... Siz de öyle yapın. Hem dünyanızı hem de ahiretinizi yakmayın... Kimselere kendiniz, yakınlarınız için o kötü, iğrenç yakıştırmayı kullandırtmayın...

( O........ Çocukları başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 4.01.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.