Öncelikle merhaba,bu şiiri yazmaktaki amacım bu güzel mecrada, kalemi kuvvetli, deneyimi fazla, çok saygı değer olan rahatlıkla hoca diyebileceğimiz ve kendisinden istifade etmekten imtina etmeyeceğimiz şahsiyetlere bir nevi edebi anlamda desteklerini rica etmektir.
Sözü çok uzatmak istemiyorum, Allah(c.c) emanet olun.

Madem ki; hocasınız, mesulsünüz bizlerden.

Amacımdır testimi, doldurmak denizlerden.

Hatamı,yanlışımı, eksiğimi söyleyin,

Görüp de öğrenecek, çok şeyim var sizlerden.


Eğer ki gerekirse, eleştirin,hep kızın,

Mutlak faydası vardır ,sizden gelen her sözün.

Ben utanmam,sıkılmam hep rahat rahat yazın

Görüp de öğrenecek, çok şeyim var sizlerden.


 Bir zaman talebeydi, şimdi doğan meşhurlar.

Baştan sona zarardır, şu gereksiz gururlar.

Alçak yerde birikir bütün yağan yağmurlar,

Görüp de öğrenecek, çok şeyim var sizlerden.


Dilerim, şu kalemim izinizde sarf ola,

Çağlayıp da büyüye, ufukta bir kaf ola.

Sürçü lisan ettiysem, mazur görün, affola,

Görüp de öğrenecek, çok şeyim var sizlerden.


M.Musa Tolay

( Hocalarım başlıklı yazı Musa Tolay tarafından 6.01.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.