Yönümüzü Bazen Olasılıklar Zincirine Takılarak Şaşırdığımız Anlarda…

 

  Hayatın verdiklerini ret etmeye gücüm yok, bunu biliyorum. Rabbim hayırlısını gönderir bunu da biliyorum, şükür ediyorum. Hayatın yabancısı değilim Rabbim çile dert ile pişirirken bizi arkasında gönderdiği, sevinçle neşeye boğduğu içinde şükürler ediyorum, biliyorum bu şükrüm verdiği güzellikleri karşılamaz. Hele birde gençliğimden bu ana kadar, aşk ile tanıştırttığı ve yazdırttığı için her an şükür ediyorum Yüce Rabbime. Aşk bir deniz yüzdükçe gönüllere varıyorum, yazdıkça vakıf oluyorum gözden geçirip hafızamı gönlümü tazeliyorum.

 

  Bazen sarsa da efkâr, şükürle def ediyorum. Uzakları, yakın etmek için yazıyor ve yürüyorum sizlere doğru. Önce kendime, sonra sizlere yaklaşırken gönlünüzdeki sevinçlerle, neşeleniyorum. Bazen aklımın devreleri atar gibi oluyor şükürle sigortasını değiştirerek tazeliyorum şükür Rabbime. Hayat bir mevsim, kışı yazı sonbaharı ilkbaharı olan, her mevsimi ayrı bir güzel seyrederken içinde geziniyorum, hizaya sokan Rabbim, hayat, şafaktan güneşin doğduğu ufka doğru yönünü haktan sizlerden ayrılmadan sona doğru götürüyor. İçime kapandığım anların karanlığını, yazarak şükür ederek aydınlatıyorum, aydınlatan Rabbime şükürler olsun.

 

  Bazen bulmak işçin çaba sarf ederken, ummadığım karşıma çıkarken buyur ediyorum, umduğum arkasında geleceğini bildiğimden, ummadığımı değersiz saymak haddime değil… Hayat yolunda bu gezegende çıktığımız bu yolculuk, bir ihbar bir feryat hiç değil, gezegene bir gülümseme bırakmak gayemiz sizlerde biliyorsunuz…


  Sözcükleri biriktirmek yazmak için çabalıyorum, seçerken güzeli olsun diye çabalarken, yolun yokuşuna kadar çıkarak topladıklarım kucağımda gönlümde sizlere yolluyorum.


  Varlıklar yaratılmışlar içinde en güzeli aklı ile gönlü ile gülümsemesiyle var olan insan, bazen hezeyan ekerken farkına varmayan iken, farkına varıp gülümsemeleri ekenlerden Rabbim bizleri eylesin.

 

  Heyecanla arayarak Rabbine gönüllere varanlara selamlar olsun. Yönümüzü bazen olasılıklar zincirine takılarak şaşırdığımız anlarda tayin edemez iken, Rabbim güzelliklere doğru döndürsün diyerek selamlarımı gönderiyorum, vesselam, selamlarımla.

 

Mehmet Aluç


( Yönümüzü Bazen Olasılıklar Zincirine Takılarak Şaşırdığımız Anlarda... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 7.01.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.