Bana Seninle Sevinmek Sevilmek Yazılmamış 1

 


Geriye dönüp baktığımda, gözlerimde akan gözyaşlarında boğulan yine benim, yıllarca ağladı gözlerim ben içinde boğuldum kurtuldum, kurtuldum boğuldum. Bir adım atamamanın sancısı her gün kalbime saplandı kanattıkça kanattı, akan kanın içinde boğuldum. Bana düşen adım atmamakmış, göz yaşımda kanayan yaramdan akan kanda boğulmakmış anladım razı geldim.

 

Mazide elini hiç tutamadım, o nedenle hala sıcaklığın var diyemiyorum, bu beni yıktıkça yerin dibine gömerken, razı olmam gerektiğine vakıf olarak çıkıyorum yerlerin altında. Sana sevdiğimi söyleyemedim ki, bir bekleyenim var diyerek sevineyim. Bana seninle sevinmek sevilmek yazılmamış, demek ki buna güç getirecek olanda ben değilim, Mevla yazmış, razı oldum, seni içimde sevdim sessizce… Sessizce de sevile biliniyormuş, öğrendim. Hasretin içimi yaksa da, her an seni hatırlatıyor, sanki yanımdasın hiç gitmemişsin gibi, Rabbimin hikmeti keremi…

 

Sen bana seni seviyorum demedin ki, şimdi sevmediğin yalan olsun, benim gelmem yasakmış gelemedim seninle gülemedim kollarına sarılamadım, o nedenle unuttum seni diyemezsin diye, şu an seviniyorum, bana deli desende bu böyle, aşk böyle akıl anlamaz gönül anlar. Bu beni ilerde seveceğinden değil, hiç sevmeyeceğini bile bile gönlümde severken terk etmediğini biliyorum, evlendin çocukların var, benim gibi bir çulsuzu ne yapacaksın ki. Bak çulsuz dedim bana içimden kızdın kaşlarını çattın sen, sözümü geri alıyorum, sen az sakinleş içimdeki aşkım sakinleş.

Mehmet Aluç


( Bana Seninle Sevinmek Sevilmek Yazılmamış 1 başlıklı yazı kul mehmet tarafından 10.01.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.