AZRAİL GELECEKSEN
GEL GARİ.... 
Üç kağıtçı olan KARARSIZ Telefon dinliyor, izinsiz GPS izlemesi yapıyor mu? 
"Mış" gibi demokrasi de  Tek Adaylı kongreler yapılmıyor mu? 
Sekreteryaya çevrilmiş, meclis dışı bakan, milletin iradesi vekilin üzerine çıkmıyor mu? . 
İhracaat, sefillleri oynuyor.Asgari ücretli sefilden sefilini  oynamıyor mu? .. 
 Kursiyer programına çevrilmiş üniversite, tahmini doktor ve avukatlar çıkmıyor mu? .. 
Şak şakçıya dönüşmüş, kitapsız akademisyenleri,topluma kim sunuyor? .. 
Tuvalet kağıdının bile gazeteden daha değerli hale geldiği, medya düzenini kim savunuyor? 
Tarım ürünleri, tarlada çürüsün-rafa geçen tüccarı sevindirsin diyen kim? .
Hayvancı kötü kaderin kurbanı, Sarı kız kerhaneye Düştü, mandıracılar kilit vurdu..Nerede bu adalet? 
Serbest meslek sahipleri, serbest stil gür
Eşçilerden daha aşağıda hep kasnak yemiyor mu? .
Doktor dediğin özel hastane kölesi,
özel hastane dediğin, SİYASİ deĞİLse SGK ödeme vermiyor, aday batan değil mi? 
YEREL siyasetçi, zenginlik Hülyasındaki fikir fakiri...Ekmeğini alsan, sesi çıkmaz. Zenginlik sırası kendine geldiği inancında değil mi? ..
Yarım akılı seçmen, oksijensiz ortamda kalan beyin HÜCRELERİNİ de yitirmek üzere değil mi? 
Yol geçen hanı cezaevi, garipler meskeni OLMUŞ. Garibanı 3 Öğünü ben burda buldum diyor. Fetöcüsü ise  kendini ibadette sayıyor.Cezalamdırma var diye kim diyor? 
Candarma desen bir kara giyiniyor bir Beyaz giyiniyor.Ak mı? kara mı? Anlamadık 
Aradığın Polis "kan aksında  biz. Sonra geliriz" mealinde konuşuyor.Olan dayak yiyene/ ölen e olmuyor mu? . 
Savcı bir kürsüde, bir değil.. bir Cübbeli sağlamsa arkası cübbeli değil mi? 
Hakim karar verecek, kimsesizsen veriyor. Kimsesiz zaten yüksek harclardan  dava açamıyor.. Telefonla kapı arkası soran Kararsız hakim sayısı artmadı mı? 
Bölge adliyesi dediğin dosya arşivi olmuş.Bu Kolleksiyoneri kim yarattı? .. 
Bir. Umudumuz Yargıtay ve anayasa mahkemesi, oda kapanmaya doğru gidmiyor mu? 
Döviz borsa desen hep enayi silkelemesi, rekabetin bini bir para. İçerden bilgi sızdıran kazanmıyor mu? 
Kamu ihaleleri, parçala böl yuta dönmüş.. Denetçileri, bülbülün ağzındaki duta.. 
AZRAİL GELECEKSEN GEL..
Allah bu kadar adaletsizliği sevmez

TORUN HALİLİ . 


( Azrail Geleceksen Gel Gari başlıklı yazı HALİLİ tarafından 11.01.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.