Tamam ulan tamam bir yere gitmiyorum işte... Durmadan dizi aralarında kafamıza, beynimize çakı çakıveriyorsunuz da iyi halt mı ediyorsunuz sanki? İsterseniz altımızı bezleyelim, gece yarılarına, sabaha kadar televizyonların, saçma sapan programlarınızın başından hiç kalkmayalım... Sabahta işe bizim yerimize siz gidersiniz...

Beynimizi bunalımların ortasına ortasına attınız sabahlara kadar süren siyasi tartışmalarla ve spor programları ile... Yok o ofsayttı, yok öbürü sarı karttı, kırmızı karttı, yeşil karttı... Siz hiç gerçekten yeşil kartlı birinin dertlerine derman olmayı denediniz mi, onu söyleyin bana?

Hayır ayrılsam ne olur, ne yaparsınız yani? Kanun Hükmünde Kararname ile yasaklar mısınız yoksa? Hadi diyelim yasakladınız, o zamanda sürekli beni kontrol etmeniz gerekecek, artık onu nasıl yaparsınız bilemiyorum...

Sakın ayrılmayın, biz az sonra geliyoruz diyorsunuz, gelmeniz bazı zaman on beş yirmi dakikayı bile buluyor. Bekleye bekleye, sevgilisini bekleyen saf aşıklar gibi bazen ağaç oluyoruz, dal budak salıyoruz bulunduğumuz yerlere... Az sonra az sonra dediğiniz şey hiç az sonra olmuyor, çok sonra oluyor hem de çok çok sonra...

Bize ne bize ne ayrılmayın işte. Bu reklamlar yapılacak, bu mallar satılacak, bazı mallarda sabaha kadar televizyon başından kalkmayacak. Reklamlarda reklam olsa, nerede o eskinin espri dolu, akıl dolu reklamları? Neredeyse tehdit edecekler, bakın bu güzel ürünümüzü aldınız aldınız almadınızsa çok şey kaybedersiniz, mahvederiz sizi, diyelim size...

Bundan sonra izin ile olursa televizyon başından ayrılmak, ona da şaşırmasın kimseler. Dilekçe yazacağız ya TRT ye veya hangi kanalı seyrediyorsak ona ya da RTÜK denen kuruluşa... Sayın Kanal şu an da büyük ve küçük abdeste çok sıkıştığımdan altıma etme durumlarım var, izninizi istiyorum, dilekçemin altında TC numaram da ektedir, saygılarımla... İnanın üç beş dakikadan fazla sürmez hacetimi gidermek, hemen döneceğime namusum ve şerefim üstüne ant içerim. İşte böyleyken böyle durumlar...

( Sakın Bir Yere Ayrılmayın başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 13.01.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.