..hayat, insan hikayelerinin toplamı olmalı herhalde , çünkü her geçen gün üst üste yığdığım duygular ve bin özlem ve burada geçirdiğim günler, onlarca hikaye eder ve bu benim hikayem , bu kadar yetişkin tecrübe yıllarıma rağmen hatta bir kurumda yöneticilik yapmış olmamı da eklersek benim hiç sarsılmamam gerekir değil mi babacığım, fakat akşam olunca şehir gizemli bir siyah tüle dönüşünce ,üstelik insan tek başına kalınca , daha önce hiç düşünmediği fikirler akla geliyor , ummadık düşler sıraya giriyor , aslında benim böyle bir ayrılığa ve hasret duyguları çekmeme belki ihtiyacım vardı ,kim bilir bambaşka bir ufuk ve hayat kulvarı beni bekliyordur ,başlangıcı aşılmaz gibi gelen duygu sancılarım ,giderek yerini daha gerçekçi duygu ve günlere bıraktı, şimdi neredeyse yıllardır buradaymışım gibi geliyor ,günlerin yoğunluğu ve uyku sever durumum bunu sağlamış olabilir, her sabah okul mesaisi olduğu günler nasıl hızla geçiyor anlatamam ,sabah oluyor bir de akşam ve ben aynı davranışlarla aynı süreci yaşıyorum, bu bende öyle alışkanlık yaptı ki buna dur diyecek bir başlangıç noktasını bekliyorum, hiçbir sosyal aktivitem yok , geçen gün sabah uyuya kalmışımdır diye beni aradın, oysa ben tedbirimi almıştım ve namazdan sonra uzanmak keyfini bıraktım artık , bu yüzden bir daha gecikmiyorum musti, hem erken kalkmak o kadar güzel ki iyi ki bu vaktin gökyüzünü seyretme imkanım oluyor, çünkü bu sabah güneş, kırmızı bir top gibi yükseliyordu ve harika bir görsellik gökyüzünü kaplamıştı , etkileyiciydi ,seyretmeden yapamadım ,şimdi sen olsaydın görülen bu şaheserlik için bir şiir yazardın di mi ..!!,dediğin oluyor babacığım ,artık ben de komşuyum birilerine ve misafir kabul ediyor, misafir gidiyorum iyi mi…))) işte havadan sudan çoluk çocuktan…)))) yani anlayacağın erken başladım ev bark konu-komşu durumlarına(..sanki gençsin diye söylendiğini duyuyorum musti..) ,mesela Pazar günü aynı binada oturan bir komşu misafirim oldu, güzel bir zaman geçirdik diyebilirim ,düzgün güzel insanlar anne ve kızı candan bir dost ,hoş sohbet oldu ,yorulmuşum her nasılsa misafirlerim gittikten sonra uzandığım gibi kalmışım yani uyumuşum babaaaa…)))))) anlıyor musun ,uykucu şirine oldum çıktım ))))),ne kolay çabuk uyuyorum burada ,sen bana :”..demek ki çok yorgunlukların var ,çıkıyor işte bir bir ..” diyorsun ama bakalım ben bundan memnun muyum ,bu benim hayatım olmamalı ya…!!! ,git gel yat uyu kalk ye iç ,eeee..daha ne kadar bu böyle devam edecek dersin, ama bir güzel tarafı kendimi özgür ve rahat hissediyorum ,gerçekten c.tesi-Pazar iki gün tatil yapıyorum tabi Cuma günü de boş günüm olması nedeniyle bu üç güne çıkıyor ,mini bir tatil hatta Çarşamba günü de boş günüm etti dört gün ,fakat dediğin gibi babacığım burada sağımı solumu çevreyi ve okulları iyi öğrenip boş günlerimde kendime ücretli dersler ayarlarım diyeceğim ama dinlenmeye ve uyumaya ..))) öyle alıştım ki keyfimi bozmak istemiyorum ,geçen gün güzel bir şey yaptık musti..!! o da benim gibi yalnız bir bayan öğretmen arkadaş ,okul çıkışı bir yerde oturduk birbirimize teselli ve destek olduk ,üzüntülerimiz hayallerimiz ve durumlarımızın bugünü ,yarını üzerinde dertleştik ,eve geç kaldım ama buna değdi, iyi de oldu güzel ve farklı bir akşam geçirdik, evden okula, okuldan eve otomatik düzeni o akşam değiştirdik ,ve dedik ki arada bir böyle yapalım yemek ,çay, kahve biraz kendimize gelelim ,şiirlerden okuduk senin şiir kitaplarından hatta içinden bazılarını okuduk ,arkadaşım şu şiirini çok sevdi :”… sessiz sedasız /batıyor işte güneş /usul usul /kayıp gidiyor /dışa vurduğum hüznüme /bir gül busesiyle /veda ediyor /ebru misali /renk renk dağılıyor/bir yokuşun tepesinden /iniyor gibi /uzaklara koşuyor/hayatı ısıtmaya /yeniden doğuyor /çılgın bir heyelan gibi / hazırım/güneşle doğmaya ve batmaya /uzaklarda bir yerde/güneş olmak istiyorum … “ , gerçekten içtiğimiz kahve kadar güzel şiirler okumak şiirsel düşünmek , burada alışmaya başladığım şehir eskisi kadar beni ürkütmüyor artık ,bana yabancı gelmiyor aksine alıştıkça şanslı ve dualar almış biri olarak kendimi görüyorum ,ne sınıra çok yakın bir yerdeyim ,ne de her gün olayların olduğu bir yer, bazen dalıp gidiyor istanbl’u dinliyorum ama şair gibi değil gözlerim kapalı..))) haberler hiç iç açıcı değil terör açısından burası şehir merkezi olarak istanbul’dan medeni sayılır musti, önümüzdeki günler daha hangi can sıkıcı ve kahredici olaylara şahit olacağız bilinmez , vatan topraklarımız üzerinde iç dış odaklar aralıksız plan proje tuzaklar geliştiriyorlar ,Rabb’im esirgesin ,fırsat bulmasın kötüler ,hain ve kumpas kurucu alçaklar kendi pisliklerinde boğulsunlar inşallah ,çünkü hepimiz bu güzel ülkenin insanı olarak sevinçlerle yaşamak istiyoruz ,kardeşçe ve barış ahlakı ile ,babacığım sağlığına ve moral duygularına iyi bak Allah’a emanet ol ,ellerinden öpüyorum….


01.04.2015/
mardin
( Mektup-19 başlıklı yazı cirik tarafından 14.01.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.