Bir insan bir alışveriş merkezini niye protesto eder? Yazdıklarımı okuyun, sonra kime hak vereceğinize siz karar verin.

Sokağa çıkma yasağının ilk günü... Pandemi başladığından beri ben de siz de hemen hemen her gün banyo yapıyorsunuz ya da duş alıyorsunuz. Ne güzel bir söz ''Temizlik imandan gelir.'' derler. Atalarımız olan Osmanlılar da Selçuklular da su ile haşır neşir olmuş medeniyetlerdir. Orta Çağ da Avrupa da millet su ile sabun ile tanışmamışken daha bizim şehirlerimizde hamamdan geçilmiyordu. Bursa'da İstanbul'da hala o hamamlar dimdik ayaktadır...

Parfüm denilen madde Fransızların pis kokuları bastırmak için bulduğu bir maddedir... O zamanlar tuvalet bilmeyen, sokaklarda tuvalet ihtiyacını gideren insanlar zorunluluktan parfüm icat etmişlerdir...

Sokağa çıkma yasağının olduğu gün atladım arabama Arcadium Alışveriş Merkezine gittim. Kartlı su alacağım ASKİ'den. Ev de su bitmiş banyo da sabunlu kalmış kızım. Su alıp çıkacağım. Hooop hemşerim yassaah yassah! Giremezsin... Sebep nedir? Emir büyük yerden. Sanırsın kanun hükmünde kararname. Değişmez kural. Güvenlik görevlisine izah ediyorum ''Kardeşim bak suyumuz kesildi, kızım banyo da sabunlu, benden su bekliyor.'' Beyefendi la diyor illa demiyor.

Peygamberimiz bir hadisinde   “Kolaylaştırın zorlaştırmayın; müjdeleyin, nefret ettirmeyin!” (B69 Buhârî, İlim, 11). '' Ve şimdi pazartesine kadar evimizde su yok. O zaman ne yapıyoruz biz de tabi ki bu emri verenlere hakkımızı helal etmiyoruz. Yazıklar olsun demekten ve Allah'a havale etmekten başka yapacağımız şeylerde olmalı mutlaka. CİMERE de bu durumu ileteceğim mutlaka haberleri olsun...
( Arcadium Alışveriş Merkezini Protesto Ediyorum başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 16.01.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.