Usulune uygun olmayan imara aykırı ve kaçak yapılar, ÇARPIK KENTLEŞMEYİ sonuç olarak karşımıza çıkarır…
Her adama aynı kuralı uygulamak yerine Adamına göre kural uygulamak, sonuç olarak ÇARPIK HUKUK SİSTEMİNİ ortaya çıkarır..
Hasar kaydını, ışletmesende alıcı bilmese de çarpık araç, ÇARPILMIŞ ARAÇTIR.. Doğadaki sonuçunu değiştiremezsin çarpık aracı, çarpılmamış diye sunduğun için sen gerçek bir sahtekarsındır..
Doğan görünümlü şahin Demokrasisi de kendiliğinden ortaya çıkmaz.. İlla ki çarpılmış olacak.. Artı yeniden modifiye Edilmiş olacak ve beğeni şartı da olmazsa olmazıdır. Tıpkı sandıktan çıkmak gibi..
Arkadan bakıyorsun kadın ama ön profili bir görüyorsun erkek.. Ya da Önden gördüğün de her şey çok güzel ama Bir Ses çıkartıyor bariton… Konuştuğunda sesi tiz Ama bu sefer de Elini uzatıyor bir bakıyorsun , el değil kürek, ayak bilekleri de kadının narinliği ile bagdaşmayacak irilikte kürek sapı sanki..Hayatta ineler var ama "kendi yaşamındaysan"bu i eleri fark etmezsin ama i*nelik bir Gerçek olarak antik çağdan beri vardır..
Tıpkı rutin yaşamın devam ederken" işe. Gidip geliyorsun, ekmeğini alıyorsun" her şey normal geliyor.. Ama çocuğun üniversiteyi bitiriyor" işe girecek, giremiyor… "Diploma artı dayı diyorlar.
Adliye düştün, davan gözgöre göre Gidiyor..o zaman anlıyorsun ki" AA bu erkek miş, elleri kürek, sesi bariton bilekler de kalınmış"diyorsun…
Hani herkesin bildiği bir hikaye var..
" Yıllarca Tek gözü kör adam adam eve gelirken, elleri dolu geliyor.. Her şey iyi.. Adam işsiz kalıp eve döndüğünde ellerini kadın boş görünce kocasına- a herif. Senin gözünde, körmüş.- Misali Hayat yaşıyorsun.. Ama gün gelir devletin kapısına düştüğünde acı gerçekleri görürsün..
Türkiye de siyaset doğru yere gitmiyor. 5 adam bul" yol kes, demokrasisi". Son kurban Gelecek parti kurucularından Prof. Dr Selçuk Özdağ nasibini aldı… "Şoförü var, silahı var,12 Eylül döneminden cezaevi geçmişi var, "ama dayak yedi..
Bir parti genel başkan yardımcısı agzına gelen her şeyi söyledi hedef gösterdi.. Adam evinin önünden aracına dogru giderken 5 beş kendini bilmez değil açıkça alenice Gösterilen hedefin talimatını alan ve arac olarak kullanılan 5 kişi, 60 yaşındaki adama erkeklik gösterisi yaptı..
Şimdi o da 5 kişi bulsa. Hedef. Göstereni dövdürse, İşine. Giderken söz misali sıktırsa ne olacak, bu demokrasinin hali? Türkiye de giderek muhalefetin işi zorlaşmaktadır..Terörist denilip hapishane tabelasınu takip edebileceğin gibi meczup denilip hedef gösterilerek hastane tabelasını da takip edebilirsin.. Ama unutma Muhalefetin işi bir Zorlaşırsa" siyaset tarihine Göre "iktidarın işi iki zorlaşır..Muhalefeti asarsın hiç olmazsa. Bir mezarı olur.. ama iktidarsan çavuşesku, Kaddafi Saddm gibi gömecek cenaze bulamazlar..
İGD demokrasisine sıra dayagından geçen muhaliflerin listesi;
Tarih 4.Ekim 2018 İyi Parti Genel Başkanı Meral Akşener evinde saldırıya maruz kaldı
Tarih 10 Mayıs 2019 Evinin önünde Yeni Çağ Gazete yazarı Ve TV programcısı Yavuz Demirağ dayak yedi .
Tarih 25 Mayıs 2019 Türkiye gazetesi eski yazarlarından Ve TV programcısı Selahattin Önkibar Dayak yedi.
Tarih 27.12.2019 Yeniçağ Yazarı Ve TV programcısı İyi Parti Basın Danışmanı Murat İde dayak yedi.
Tarih 21 Nisan 2019 CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu burnuna yumruk yedi
Tarih 24.3 2020 Yeni çağ yazarı İsrafil Kumbasar dayak yedi
Tarih 14.1.2021 Gelecek parti Genel Başkan yardımcısı Prof. Dr Selçuk Özdağ dayak yedi.
Tarih 14.1.2021 Yeniçağ Gazetesi Orhan Upurluoğu aracına binmek üzereyken 3 kişi tarafından dövüldü.
Tarih 14.1.2021 Ty programcısı Eski Ocak Başkanı Av Avşin Hatip oğlu maskeli kişiler tarafından dövüldü..
Her saldırı münferid ama netice İtibari ile aynı toplumsal korkuyu enjekte ediyor.. 7/8kişilik gurup ev yolu gözlüyor girerken yada cıkarken hedefe ansızın saldırıyorlar
Suçları ne? Hukuka uygun gibi gözüken davranış bozukluklarını dile getirmek.. .
Hakaret ve küfür. Aslına bakarsınız suç değildir.. Olumsuz fikir. Beyanı dır.. Edene değil ettirene bakacaksın.. Kaldı ki bu şahıslar Türkiye Gündeminde olan şahıslar olup mevcut düzen içerisinde. Hakaret ve eleştirinin ne manaya geldiğini nerede Başlayıp, Nerede bittiğini bilecek düzeyde ve. Yetenekde insanlardır.. Bulundukları yerlerde, kendi inanc ve değerleri doğrultusunda doğru gördüklerini, iyi Diye Nitelendirdiklerini dile getirmektedirler..Eleştiriye katlanmak bir demokrasi kültürüdür..
Döverek susturmak, terörizmin ayak sesleridir..Sen beni döversen, ben de seni döverimin ayak sesleridir.
Burası Türkiye Muhalefet yaptığında yolun ya Mapus haneye ya hastaneye düşer dedirtemezsin.
Her Türk vatandaşı özgürlüğün ve adaletin aşığıdır.
15 Temmuzu sadece siz yazmadınız..
29 Ekim yapan sadece sizin atanız değil.. . .
Doğruları söyleyip mapusa düşmek orospu olup kerhaneye düşmekten evladır…
TORUN Halili
( İgd-işine Geliyorsa Demokrasisi - başlıklı yazı HALİLİ tarafından 16.01.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.