Sosyal Sorumluluk Projesi-Monolog Röportaj


Aşk nedir?

-Sosyal sorumluluk projelerinden olan vatandaşla diyalog kurmak ona yaklaşmak bilgilendirmek adına yazarımız ve şairimiz Kul Mehmet ile bu haftaki konuğumuzla karşınızdayız. Sayın Kul Mehmet, hoş geldiniz. Yeni başladığımız sosyal sorumluluk programımızın, ilkine hoş geldiniz. Sizce aşk nedir bize bilmediğimizin dışında neler söylemek istersiniz?


-Öncelikle hayırlı olsun diyerek, okuyucularımıza selam vererek başlamak istiyorum. Bende aynı zamanda bir gurme olarak sonradan görme değil, altını çizerek söylüyorum sonradan yazar olsam da sonradan görme değil gurmeyim aynı zamanda. Aşk nedir diye bana yazar ve gurme olarak sordunuz size değişik bir anlatımla cevap vereyim. Bence aşk bir Antep fıstığıdır derim. Kabuğu bildiğiniz gibi çok serttir, dişinizle kırmak için az zorlarsanız elbette dişinizi kırarsınız zorlamak yok anlarsınız o zaman, hatta çok acıtır, zorlayarak açamazsınız ulaşamazsınız. Hafiften açıktır bir tarafı görürsünüz, merak edersiniz gizemlidir her zaman önemlidir içindekinin tamamını göstermez. Merak ettirir.İçinin tadı elbette ki çok güzeldir, ne kadar yersen ye, bir tane daha yemeyi istersin. Fıstığın tadını sende oluşturduğu duygular mütemadiyen hiç bitmesin istersin. Tuzsuz olan fıstık özünde bu nedenle yanında severek yiyenden onu okşayarak açandan başkasını, yanında istemez. Siz bıkmazsınız yedikçe yersiniz tadına vardıkça hayran kalırsınız.

-Teşekkürler ederiz ilginçti, peki sizce evlilik nedir?


-Evlilik Burmalı Kadayıftır içindeki aşkla yani Antep fıstığının varlığı ile tatlanan süslenen, en yüksek noktadır. Mükemmellikte sınır yoktur, Eğer günün birinde Burmalı kadayıftan daha lezzetli fıstıklı tatlı icat edilirse adını "mükemmel bir aşk evliliği" adını koymamız lazım diyorum, sizce?
Erkek bilirsiniz ailesini koruyup sarmalar ve aileye her zaman güzel bakışıyla varışıyla şekil verir. İşte kadayıf ta burada biz erkeği temsil eder. Bir tepsi burmalı kadayıf düşünün bunun tamamına aile olsun orta kısmına gelince düşünün yeni doğmuş çocuğu, en tatlı enfes yeridir olduğunu yiyerken fark edin anlayın.


-İnanın canım çekmedi değil. Sizce kim kimi sever?


-Beyaz her daim zıddı olan karayı, sinek vücutta oluşan yarayı, zengin bilirsiniz en çok neyi sevdiğini elbette ki parayı… Yemek tuzu, rakı buzu, maymun muzu çok sever. Ördek kazı, güzel ise nazı, âşık sazı ile yârini inşaları aşkı sever. Kuş atılan verilen darıyı, çiçek arıyı, erkek karıyı. Ana çocuğu, çoban gocuğu, yumurta sucuğu sever, ocak közü, kirpik gözü, ozan sözü yârin aşkla bakan gözünü sözünü sever. Garip ne yapsın düşmüş ise gurbet ile sılayı, yiğit ise halayı, tencere gerçi eskilerde kaldı kalayı, davul zurnayı, avcı vurması için turnayı, insan ise sevilen âşık olmayı. Alın kelini terini, cömert verdiği elini, cimri vermemek için yol arayarak kalabalık eden dilini sever. İşçi ise alın terini karşılığı olan zam mı sever mektup pulu, zampara dulu, Rabbim kulunu sever de, sen? Kimi Seviyorsun?

 

-Maşallah coştunuz, şaşırdım kaldım, isterseniz bir reklam arası verelim devam edeceğiz. Reklamlardan sonra erkeklerin çektiği 30 şey nedir öğreneceğiz az sonra, bizden ayrılmayın.

Mehmet Aluç

Kaynak:İnternet
( Sosyal Sorumluluk Projesi-monolog Röportaj... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 20.01.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.