Firar Etmeden Gönüllere Ulaşmanın Hayalidir Diri Ve Canlı Beni Tutan

 

Sessizliğe bürünmeden, sessizliğin içinde ses olmak için yazmaya çalışırken, sessizliğin büyüsü ile avuçlarımda dileklerimle bağrım açık, bir ses olmak için Rabbim de niyazımla istiyorum elbette ki, bir ses bir görüntü bir iz bırakmak dileğim elbette ki yazarken… Var iken yok olduğum andan geriye kalan olsun dileğim. Alaylı gülüşleri silerken kelimelerimle sözlerimle silmeyen silgim ile duamla silinmesi için niyazımla, Rabbime yalvarıyorum… Yüreğimizde acizliğimi bilerek, yaşamak değil mi bu âleme gelişim bir gülümsemeyle gülmek ve gitmek değil mi?


Ağıt yakmak değil amacım, kâğıda yamacın doruklarında bir gülümseme bırakmaktan öte aşağılara bir gülümsemeden iz bırakmak için mütemadiyen çabalıyorum olan gücümle…


Buluşmak bekleyenle, bekleyenle konuşmak güzel olana yaklaşmak anlaşmak olmadıktan sonra hayatın bir anlamı olmaz biliyorum, hayatın sırrı bu değil mi buluşma veda edip/etmeden de bazen aniden gitmek değil midir?


Bir yaşıma daha ya da bin yaşıma dahi girsem, bırakıp gitmek peşimizi bırakmayacak, zaten gitmeye yaklaşmak için yaşıyorum/yaşıyoruz buna vakıfım. Yeni bir yaşa girmekten öte, başlara bir gülümsemeden taçlar takmadan gitmemek tek arzum.


Firar etmeden gönüllere ulaşmanın hayalidir diri ve canlı beni tutan, sözler kelimeler başım etrafında raks ederek dönerken, seçtiğim kelimelerin parıltısından, bir parıltı bırakmak gayemiz sizler gibi… Muhafaza ettiğimiz dilekler gönlümüzde bahar havasını estirirken etrafımızda da esmesinden başka bir dileğim yok benim… Ağaçta açan taze bir yaprak gibi tazelikle geride sizlere bir gülüş bırakmak Rabbim Nusret’iyle nasip olur inşallah…


Şerit değiştirmeden hakka ve gönüllere yolculuğumuz devam ederken, varmak muradım sizler gibi, bunu burada söylerken sizlerin gönüllerinde gezinti yapmak için yazdığımı da biliyorsunuz vesselam, selamlarımla.

Mehmet Aluç


( Firar Etmeden Gönüllere Ulaşmanın Hayalidir... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 21.01.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.