Evet, evet bu faiz yükseldiği zaman çok havalara giriyor. Ben ona havalara girme desem de yine havalara giriyor. Çıkma diyorum şu kaldırıma, çıkma, yok dinlemiyor Faiz bey. Hayır anlamadığımda bir şey var, hadi kaldırıma çıktında yükseldin, kaldırımdan düşersen ne olacak? Değil mi ama? Yok bir de utanmadan daha yüksekleri var gökdelenlerin tepeleri mepeleri diye bana nispet yapıyor haspam...


Düştün de bir yerlerin kırıldığı zaman, benimde kalbim kırılıyor inan ki Faiz Bey. O zaman ne yapıyoruz yükselmek için bir çaba harcamıyoruz değil mi Faiz Bey kardeşim? Hem sen çok yükseldin mi, benim işçim, benim dişçim, benim aşçım, benim memurum, benim köylüm, benim artizlerim, benim şakşakçılarım, benim şaklabanlarımda alçalıyor, irtifa kaybediyorlar... Anla işte, onların alçalmaması için senin yükselmemen gerekiyor...


Hadi yükseldin yükseldin diyelim, nereye kadar bu yükselme uzayın sonsuz derinliklerine gidecek halin yok ya... Bak büyüklerime söylerim ham yaparlar seni. Sonra alçak faiz olursunda kimseler yanına uğramaz olur. Alçakları kimseler sevmez.


Ha illa bana da bir türkü tuttur diyorsan al sana türkü, ''Alçaklara kar yağıyor üşümendin mi sen bu işin sonunu düşünmedin mi.'' Türk'üz türkü çağırırız billahi... Ya Faiz Beyciyim, şu pandemi mandemi denen zibidiye güveniyorsan, ona da fazla güvenme, kısa bir zaman sonra onu halledeceğiz bak sana diyeyim.


Bak dostum, Faiz bilader, dostum dedim diye sana hemen havalara girme zibidi. Yüksel yüksel de seni bu yükseltenlerinde paradan para kazandıklarını biliyorsun, emek memek harcamadan, hatta kıllarını kıpırdatmadan. Emeksiz yemek de bize ters. Bak seni başkana söylerim ham yapar ha! Yapamaz zannediyorsan aklına trupppp sıkarım senin...


Şimdi sana bir beddua ederim billahi elin ayağına, kulağın burnuna, saçın ayak parmağına dolanır da iflah olmazsın. Hayır bir de sana yüksek faiz demelerine şaşırıyorum gerçekten. Yüksek Lisans filan da yapmadın bildiğim kadarıyla, zaten tabiatına aykırı, hadi alçak lisans deseler anlarımda... Bak Faiz bilader. Bir gün seni sıfırlarsak biz de rahata ereceğiz ermesine de, ne zaman olur orasını bilemem. Çıkmaz ayların bir dolu çarşambası, salısı, cumartesileri var.


Madem Çarşı her şeye karşı, o zaman senin yükselmene de karşılar demektir. Çarşı her şeye karşıysa, ben de karşıyım faize de, faize giden yollara da... Düşmesine düşeceksin de çok da uğraştırma beni anacağım. Düştükten sonra da sakın ama sakın ''Beni bekleyin anacığım, beni özleyin anacağım.'' diye de bir cümle kurma çarparım haaaaa!

( Yüksek Faize Ben De Karşıyım başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 24.01.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.