Gönlümüz Ki Cennetten Bir Esinti Ve İçinde Cennetten Esintiler Taşıyan Bir Bahçe.

İdrak etmenin kapısın açmanın hayali gerçek olunca, idrak edilerek her şey anlaşılır ,güzel olan ne varsa görülür ve idrak edilir ki her şeyi yaratan Rabbim, insan için yaratmış güzelliği, yayın demiş güzelliği sevin birbirinizi, nefsinize uyarak yıkmayın, açın kapıları kapatmayın. Kapılar kapatmanız sizi cehennem ateşinde bırakır yakar, açın cennet serinliğiyle serinleyin serinletin gülümsetin birbirinizi sevin, beni de şükürle secde ile anın demiş olduğunu idrak ederiz. Bu güzelliği idrak etmek güzelliğin parçasının parçası, gerisinde gelen gönül güzelliğini hayal etmeye ne aklım ne fikrim nede gücüm var ve biliyorum ki Rabbim mutlak ve güç sahibi ol deyince yaratan, güzellikleri yaratırken kulum gez diyen, ya bu âlemde, bu âlemde zor olsa da sabırla karşıla diyen ahirette cennetimde gez dedirten Rabbime, binlerce kez şükürler olsun…

Bu bir parçanın da parçasını yaratan Rabbimin, nuru güzelliği acep nasıldır hiç idrak edemiyorum aklımın balataları yanıyor ve inşallah diyorum ahirette nuruyla cemaliyle âlemlere Rahmet peygamberi S.A.V. Şefaatine cümlemizi eriştirir komşu eder ona biz cümle iman edenleri inşallah. Bu anı hayal etmek dünyanın nimetlerinden öte altını mücevheri elmasıyla kıyaslanmaz ki, Rabbime bin şükür, idrak ettirerek kendisine gelmemiz için adım attırtıyor…

Bulut değil midir gönül bazen akan, akınca içinde ne kadar pas kir varsa akıtarak tertemiz eden nurla dolması için yer açtıran, Rabbim idrak edenlerden eyle bizleri, inşallah, âmin. Gönlümüz ki cennetten bir esinti ve içinde cennetten esintiler taşıyan bir bahçe, cennet eyleyen Rabbime şükür. Donmuş kalmış bir insanın gönlünü ısıtan bu gönlümüzle Rabbim her daim ısıtanlardan bizleri eylesin inşallah, âmin.

Saf olmak değer biçilemez, saf olmayı bizler başka anlamda bilsek de, elmasta altında saftır bu anlamada gözden geçirelim bilmediğimizi bir daha, saflığımla mutluyum, başkaları kendisini kurnaz sanarak böbürlense de, yanlışa düşerek kazandığını sansa da, kaybedendir idrak ediyorum. Kurnaz hakkı bilerek insanın gönlünü değerini bilerek, yarına ahirete kazancını gitmeden önce paylaşarak gönderen, insanın yarınların hayallerini inşa etmesi için yanında olandır. Bundan gayrısı çöplüktür şeytanın ve nefsin uşaklığıdır, Rabbim uzak eylesin, âmin inşallah.

Rabbim beni bizleri öylesine güzel muhafaza eyle sakla ki nefsimizle şeytandan , nefsimizle şeytan arayarak bulmasın bizleri inşallah, âmin.

Mehmet Aluç
( Gönlümüz Ki Cennetten Bir Esinti... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 25.01.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.