ANEKTODLAR 2

 


Lütfen gözlerinizde yaşları akıtırken çocuklar görmesin bilmesin diye çocukların erişmeyeceği bir yerde ağlayın ve ağladığınız o yerde saklayın.

 

Hani sarhoşu sevmeyiz ya isterseniz bu kelimeyi ortadan ikiye bölelim ve ey yar sen “sar” ben “hoş” olurum diye okusak, belki gülümseriz ne dersiniz?

 

Bazen bakarken zannederiz lakin o an kan kaybederiz farkına varmayız.

 

Farkına varmanın da bir zamanı vardır, lütfen dikkat fark etmenin zamanı geçmeden önce fark edelim ki farkımız olsun.

 

Başkasının önünü karanlığını aydınlatmak ışığımızı bitirmez yok etmez, yansıttığımız ışıktan da ışık alarak aydınlığımızı çoğaltırız buna dikkat edin.

 

İstediklerimiz olmadı diye işimiz yolunda gitmedi diye küsen olmadık, işimiz yolunda gitmese de biz doğru yoldan bir santim ayrılmadık başka yöne sapmadık.

 

Bazen boşluğa düşeriz, bunun tek suçlusu biziz, o boşluğu bir bahçe o bahçeye de çiçekler ekerek bir bahçe yapsaydık o boşluk dolmuş olur, bizde boşluğa düşmezdik vesselam.

Cesareti olmayanlardan söz eden, cesareti olmayanın mert hanesi olmaz, cesareti insanların hisleriyle alay ederek dem vuranların da kâr hanesi de kır hanesi olmaz içinde çiçekler açamaz, vesselam.

Mehmet Aluç


( Anekdotlar Hayata Ve İnsana Dair 2 başlıklı yazı kul mehmet tarafından 26.01.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.