Hemen anladınız Türk Kasının ne demek olduğunu. Kas  demek de doğru değil  aslında, esprili bir arkadaş bu yakıştırmayı yapmış belli ki... Bizim Türk Erkeklerinde bulunan göbeği de kalın mı kalın gösteren kilolar oluyorlar...


Kim yumurtlamışsa yumurtlamış ''Göbeksiz erkek balkonsuz eve benzer.'' demişler. Tamam balkon olmaya balkona benziyor belki göbekler ama, bazılarının balkon derinliği de çok fazla. Hominigırtlak yemeseler, tıkınmasalar bir şeyler, balkonda genişlemeyecek. Sonrada genişleyen balkonu daraltmak için yollarda, spor salonlarında yürü dur ya da saunalardan çıkma...


Yedin, yedin, yedin, nereye kadar? Bu işi abartıp da sonra ameliyatla kilolarını aldırıyorlar, olmadı mide küçültmeye gidiyorlar... Obezitenin sebep olduğu bir dolu hastalık var. Kalp, damar rahatsızlıklarından tutunda, kansere, ülsere kadar bir sürü rahatsızlık...


Dervişliğin şiarlarındandır, az uyuyacaksın, az yiyeceksin, az konuşacaksın. Demek ki az da çok bereket var. Yemek yerken sofrada misafirlerinizin olması, hem sofrayı bereketlendirecek, hem de sizin az yemenize vesile olacaktır...


En çok kiloya sebep olan yiyeceklerin, öğün yemeklerinin haricinde yediğiniz abur cuburlar olduğu bilinen bir gerçektir. O zaman midemize hakim olmakla, biraz irade gücü ile bu işin üstesinden de gelinebilir, diye düşünüyorum...


Spor yapıp da vücudunuzda sağlıklı kaslar olsun istiyorsanız, ona sonuna kadar evet, lakin bol bol bir şeyler yiyip, faydalı olup olmamasına bakmadan Türk Kası, yani göbek yapmak istiyorsanız, bunu bir kere daha düşünün derim. Midenizi beslemektense, okuyarak, yazarak, çizerek, bulmaca çözerek beyninizi beslemek her zaman için size daha faydalı olacaktır..

( Sizin De Türk Kasınız Var Mı başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 29.01.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.