Üç Yanlış Bir Doğruyu Götürüyor Teorisi

 

Üç yanlış bir doğruyu götürüyorsa, ey vefasız yârim bana bu kaçıncı vefasızlık örneği göstererek yüz çevirmen, burun kıvırman belki elliyi geçti, demek ki, ben doğruyu üç yanlış siliyor bende silinerek dünyandan yok oluyorum. Şimdi gitmesem bu teori yanlış diyecekler, oysa asırlardır bu teori üç yanlış bir doğruyu götürdüğüne göre, benimde tescil etmem gerekiyor. Sen anlamazsın gerçi, hep kendini düşünür sadece kendin mutlu olmanın çaresine bakar, arkandakileri yanındakileri umursamazsın, şimdi de yanında kimse olmayacağı için, umursaman da gerek kalmayacak, sorun bu teori ile ispatlanacak, sevinmelisin kendi adına.

 

Teori derken, bulurum elbet aşkla seven bir dilberi, kıskanarak çatlarsın atamazsın bir adım ileri geri, sen istedin ben ne yapayım açmadın bana gönlünde kalacağım yeri… Hayata kendimize aynı pencereden değil, ayrı ayrı pencerelerden bakmamız sonucunda bunlar oldu, yoksa ben böyle olmasını istemedim, isteyen sendin, sonucunda olacak olan buydu ve oldu ne yazık ki…

 

Sürekli ulaşmak için sana vardığımda ulaşılamaz'dın, ben çevrim içi oldukça sen hep çevrim dışıydın. Ulaşılmaz ve çevrim dışı olman seni rahatsız etmese de beni etti, artık yeni seven gönüle hareket etmemi sağladı, aklın uzun süre almadı lakin şimdi anladı, neyse geçmişler olsun kal sağlıcakla devam et yoluna…

Mehmet Aluç


( Üç Yanlış Bir Doğruyu Götürüyor Teorisi . başlıklı yazı kul mehmet tarafından 1.02.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.