Hasrete Dair Mektuplar

 

İçinde var olan aşkı kendi yalnızlığına gömerek benden giden sevdiğim neden böyle yaptın? Kendini de gömdün şimdi aşksız nefessiz nasıl yaşayacaksın? Söyleseydin bu halini bir çare bulurduk bende var olan eksiklik neyse söyleseydin o eksikliğimi yerin dibine gömerdik. Çok mu zordu benimle konuşmak neden bir iki cümleyi benden esirgedin kendini aşktan sevilmekten eksik bıraktın? Birlikte seninle bu sorunun kökünden söker gömerdik derinliklere beraberce… Neden bunu seçmedin de çekip gitmeyi seçtin?


Nedenlerin içine beni gömerek soluksuz bıraktın bundan haberinde yok, beni ben seni sen edenleri neden beraberinde gömdün söyler misin? Masumca aşkımızı toprağa dikseydin yeşermesi için seni engelleyen neydi bilmek isterdim lakin sen suskun gittin! Şimdi desem ki oyun oynuyorsun lakin oyun oynayacak yaşata değil, aşkımızı dolu dolu olmasa da beraberce yaşamak yaşındayız, şimdi hasretle yarıştayız, gözyaşı akıtarak yaşamaktayız.

 

Bende sana yer yoksa söyleseydin ben giderdim, senin gitmene razı olmaz ben giderdim uzaklara sen mutlu olacaksan söyle çok mu zordu? Bu satırlarıma sorularıma umarım bir cevap verirsin, bunu benden hatıraların aşkına mahrum etme. Sana yazacaklarım şimdilik bu kadar, sen yazana kadar aklım nedenlerle dolu olacak, bir cevap bulmak için göndereceğin mektupta olacak. Eğer mektup yerine sen gelir anlatırsan ben her dediğine razıyım gitmeye bir daha sana görünmemeye inan buna, zaten ben seni aşk hayatımızda hiçbir şeye zorlamadım sende bilirsin, söyle neden böyle habersizce çekip gidersin? Baki selamlarla bekliyorum gözlüyorum yollarını, seni aşkla seven aşığın keltoşun.

Mehmet Aluç


( Hasrete Dair Mektuplar. başlıklı yazı kul mehmet tarafından 1.02.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.