DALGANIN ERKEKLİĞE İLK ADIMI

   Zamanı behrin birinde bir ilkbahar sabahıydı.O sabah diğer günlerden daha farklıydı.Aile bireylerinin bakışları farklı ve kahvaltı daha özenle hazırlanmıştı.Kahvaltı bittikten sonra babam ağzındaki baklayı çıkardı.
-Haydi yavrum seninle köy konağına gidiyoruz.Doktor amcalar pipine gül takacaklar.Erkekliğe ve müslümanlığa ilk adımı atacaksın.
Kafamda bin bir türlü soru işaretiyle yola koyulduk.Konağa yaklaştığımızda mahşeri bir kalabalık konağın önündeydi.Her adamın yanında bir çocuk ve her çocuk aynı yalanla avutuluyordu.Yalnız, konağa gülerek giren çocuklar feryat ederek çıkıyordu.
-Yandım aney! öldüm aney! bittim aney! öttüm aney!
Bu kargaşa esnasında bizde girdik içeri.4-5 saniya içinde benim sünnet işi de bitti.İlk anda bir şey anlamadım.Bir süre sonra dünya başıma yıkılmaya başladı.Aman Allah'ım nedir bu ağrı.Hele tuvalete gittiğimiz zaman sanki ejderha ateş püskürüyor.Bu zulmü bir süreliğine yaşadık ve bizim gibi milyonlarca çocuk yaşamak zorunda kalıyor.
   Bu meseleyi otuz yıl kafamda taşıdım.Bir erkek çocuğu erkekliğe adım attırmak için neden erkeklik organı kesilir? sünnet olduğunuz zaman erkekliğe ve müslümanlığa ilk adımı atıyorsunuz.İşin en garip tarafı müslüanların kitabında bunun karşılığı yok.İşin daha da tuhafı kitapta karşılığı olan "yalan" la çocukların bu işe götürülmesi ve çocukların aldatılmış duruma düşürülmesi.
    Bugün Dünya'da insanlığın varolmasına dair iki teori vardır.1. Yaradılış teorisi 2. Evrim teorisi.
Yaradılış teorisine göre "Yaratan her şeyi kusursuz ve mükemmel yaratmıştır".
Evrim teorisine göre "Tabiat evrimleşerek oluşmaktadır"
Bu yapılan sünnet meselesi yaradılış teorisine değil evrim teorisine uygundur.
Bunu dindarların yapıyor olması tam bir zillettir.
   Bu konularda aydınlanmak ve kafamızı berraklaştırmak için okullara gittik.İlkokula giitik Tavşanla kaplumbağanın hikayesi" anlatıldı.Orta okula gittik "Keloğlanın padişah kızıyla flörtü" anlatıldı.Kuran kursuna gittik "Hz Pırpır'ın dayyi mekan yapması anlatıldı.Kafamız berraklaşmak şöyle dursun daha da karmaşık hale geldi.
   Değerli dostlarım! demem o ki; toplum neyse siz o sunuz.Onun dışına çıkamassınız.Çıktığınız an da toplumdan ihraç edilirsiniz.Aklıyla hep övünen ve gelişmesiyle gurur duyan insanoğlunun yedi bin yıldır bu zulümle yaşıyor olması ne tuhaf.Daha olayın maddi, manevi ve sağlık boyutlarına girmedim.Yeri gelmişken toplumdan ihraç edilen bir değerli ozanın iki dörtküğüyle bitirelim.Gerisi size kalmış.

Zorun, zulmün hiç bir türü
Döndürmesin seni geri
Hak bildiğin yolda yürü
İsterse kar, boran olsun

Delikanlım cehle inat
Sen gel seni bilgi donat
İlim, irfan; kültür, sanat
Sana dost ve yaren olsum   (Ozan Arif)
Mekanı cennet olsun

                   01-02-2021

    
( Dalganın Erkekliğe İlk Adımı başlıklı yazı çiftci baba tarafından 1.02.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.