Bir kaç gündür cep telefonlarıma Kıbrıs dan kumar mesajları geliyor. Size de geliyor mu bilmiyorum böyle mesajlar? Her neyse gelsin ya da gelmesin, sizin de büyük çoğunluğunuzun kumar tutkusu olmadığını, hele de bu devirde, tahmin edebiliyorum...


Şimdi bana tutup da ''Gidin oynayın kumarda kaybeden aşkta kazanır.'' gibi beylik bir cümle kurmayın, çarparım, bizi alan almış satan satmış ne aşkı, ne meşki, o taraklarda bezimiz, olmadı, bundan sonrada olmaz çok şükür ki...


Buradan uçağa atlayacağım kumar oynamak için Kıbrıs'a gideceğim, sonrada donuma kadar her şeyleri orada bırakacağım Şener Şen'in Züğürt Ağası gibi eve döneceğim. Yemezlerrrrr! Tabi bu mesaj belki de milyonlarca kişiye gidiyor her gün. Beş on tanesini kumpasa alsalar, onlar için büyük kâr, büyük nimet. O kadar çalışanları var, aç mı kalsın onlarda değil mi? Biz mi aç kalalım peki o zaman?


Ha bir de gelen mesajda söyle bir açıklama var. Gittiniz ya şeytana uyup, hemen 5000. Tl hesabınıza yatırıyorlarmış. Öyle başlıyorsunuz beş bin Türk Lirası ile... ''Ağabey zahmet etmeyin 5.000. Tl yi alıp ben kaçayım hayatta başarılar yengeye selamlar filan.'' diyemiyorsunuz tabi ki... Önce azar azar oynamaya başlayacaksınız. Artık o beş bini, beş dakika da mı yoksa, bir iki saatte mi iç ettirir kendi paranızdan yemeye başlarsınız, orasını Allah bilir...


Anladık orası da Yavru Vatan, onlarda ayakta duracak bir şekilde, ama böyle de olmaz ki... İlla ki birilerini söğüşleyecekseniz, İngilizleri, Rumları, adaya Turist olarak gelen Almanları, İtalyanları, Bulgarları, başka başka milletlerden insanları kafakola almaya bakın. Ha size bir de kötü haber vereyim, eski en iyi müşterilerinizden birisi olan Serdar Ortaç da kumar oynamayı bırakmış. ''Artık Kıbrıs'a sadece konser için gelirim.'' diyormuş... Eskiden sene de bir kere yıl başlarında Milli Piyango alırdık, inanın onu da belki on seneden fazladır almıyorum... Gelin şu Ahmet Ağabeyinizi dinleyin de o kumarhaneleri Jetonlu Çocuk Oyuncakları Parkına çevirin, ne iyi olur hem de...

( Kumar Ha Kumar başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 9.02.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.