Kıyak Haber Ajansı Şok Gerçek Ortaya Çıkmadan Haber Veriyor!


Kıyak haber ajansı olarak, tedbirli davranarak bu haberi önceden yapıyoruz. Gazla yürüyen araçlar çıkınca, kazançta tavan yaparız diyen şoförler, sonunda bunun fazla bir kazancı olmadığını anlayınca mecburen gazla gaza geldiklerini anlamaları sonucunda, kaza yaptıklarını anladılar. Lakin şimdi de elektrikle çalışan arabalar yapılınca, bir süre sonra ortaya çıkacak olan cırtlak seslerin olabileceğini hissederek bizler sorumluluğun gereği olarak şimdiden yazıyoruz.


-Elektrikli araçlara binenleri, elektrik çarpıyor binmeyin!


-Elektrikli araçlara binerek elektrik almayı uygun görenler, bunu izdivaç yaparken karşısındaki elektrik almaya faydası olmadığını anlayacak, hatta çirkin olanlardan elektrik alarak sabahında elektrik çarpılmış gibi karşısındakini tanımayınca, cin çarpmışa dönecek!


-Elektrik için ödenen paradan yüksek vergi alınarak, verilen para ile bir elektrik santrali kurula bilinecekmiş!


-İcraat yerine laf üretenlerin başarısı, icraat ile faydalı olmaya çalışanların hızını geçecekmiş…!


-Elektrikli araç yerine, bedava hava ile çalışan araba yapılmaması konusunda yetkilere çatanların, eylem yapan eylemsizler kaş göz yarılmaları nedeniyle, sağlık kuruluşlarında muayene için randevu alınması zorlaşacakmış!

-Hatta hava ile yürüyen araç yerine, güneşle yürüyen güç sarf eden araç üretmeyenlere çatılarak, kendileri iktidara gelince ilk işlerinin güneşle yürüyen araç imalatı ile boşa giden güneşi yol su elektrik olarak millete kazıklamadan(burası yalan) geri milli kazanç olarak kazandıracaklarmış! Mış! Miş!

Bizden ayrılmayın bizimle kalın.

Mehmet Aluç

 


( Kıyak Haber Ajansı Şok Gerçek Ortaya Çıkmadan Haber Veriyor... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 13.02.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.