''2021 Çin Astrolojisi'ne göre Öküz Yılı imiş.. Öküz Yılı 12 Şubat 2021'de başladı... Peki bu yıl nasıl geçecek?'' BASINDAN

Çin Astrolojisi filan hikaye... Biz de öyle öküzler var ki hiç değişmiyorlar, onlara her hafta, her ay, her yıl öküz yılı, fark etmiyor onlar için... Bundan on sene önce de onlara öküz yılıydı, bundan beş sene sonrada yine onlara öküz yılı... Kim mi bu öküzler?

Bu öküzler, kadınlarını dövenler, sövenler, silah, bıçak çekip öldürenler. İnsanlara sevgi saygı göstermeyenler, hayvanlara eziyet etmeyi bir yetenek zanneden kalaslar. Terör ile bir şey elde edeceklerini zanneden hıyarlar... Allah'ın yazdığı ilahi kaderi kabul etmeyip yıldız fallarından veya medyumlardan medet bekleyenler...

Trafik Magandaları, hele de onlar için her yıl öküz yılı... Yoğun trafikte makas atmayı, hız limitlerine uymadan, emniyet kemeri takmadan araba kullanmayı marifet sayan, arabanın penceresinden kola kutusu atan, araba kullanırken öz çekim yapmaya çalışan o kadar çok öküz var ki... Onların yılı olmayacakta benim yılım mı olacak...

Daha ne öküzler var say say bitiremezsiniz. Apartmanlarda sadece kendinin oturduğunu zannedip balkondan sigara izmariti atanları mı ararsınız, alt katta ki komşusunu gece gündüz rahatsız edenleri mi ararsınız, apartman görevlisini kölesi zannedip de azarlayanları mı ararsınız, ne ararsanız var o öküzlerden...

İki tane şarkı sözü yazdı, üç tane beste yaptı diye kendini sanatçı zanneden, televizyonlarda ki magazin programlarından medet bekleyen sanatçı kılıklı öküzleri mi ararsınız... Gerçekten duyarlı sanatçıları tenzih ederim tabi ki bu zibidilerden...

Siyasette ki öküzleri hiç saymıyorum zaten, şimdi onların adlarını burada saymaya kalksak, ne sayfalar yeter, ne de satırlar alır, başımız da belaya girer, ama zaten onları benim halkım biliyor, isimleri ve cisimleriyle... Ne diyoruz o zaman kahrolsun öküzlük ve öküzler, yaşasın Çin Astrolojisi. Alem bu Çinlilerde yahu!
( Bazılarına Her Yıl Aynı Fark Etmez başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 14.02.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.