GEÇ OLMADAN!

Terörle mücadele yalnızca bir kişinin, bir gurubun sorunu değildir!
Terörle mücadele yalnızca iktidarın, muhalefetin ya da bir partinin sorunu da değildir!
En küçük bir olayda yakılan, yıkılan yerler için harcanan paralar, hepimizin cebinden çıkıyor!
Bir insanımızın katledilmesi, hepimizin canını yakıyor.
Şunu çok iyi biliyoruz ki bir adım sonra sıra bize gelecek.
Yani 83 milyon topyekun terörle mücadele etmek zorundadır!
Politik söylemlerle günü kurtarıp,  akılları sıra yarınlarını garanti altına almayı murad edenler; çok büyük bir yanılgı içinde olduklarını artık anlamak ve kabul etmek zorundadırlar.
Terörden nemalanan kesimler şunu çok iyi bilmelidir ki terör sizin yarınlarınızı yok etmeye çalışıyor!
"VATAN" dediğimz topraklarımızı elimizden alarak; bizi vatansız birer insan yapmaya çalışıyor.
Yıllardır dört bir yanımızda gerçekleşen olaylar bunun kanıtıdır!
Alın komşularımızı mesela; İran, Irak, Gürcistan, Suriye...
Biraz daha uzağa gidin; Afganistan, Pakistan, Yemen, Libya...
Bir zamanlar oralarda refah içinde yaşayan insanlar zannediyorlardı ki "Biz zenginiz, bizim çok iyi bir işimiz var, bizim dostumuz akrabalarımız var. Bize bir şey olmaz!"
Bugün onların vatanları yok!
İmamesi kopan tesbih taneleri gibi birbirlerinden habersiz yer yüzüne dağıldılar.
Paraları bitti, işleri gitti, eşleri dostları ya göç esnasında hayatlarını kaybetti ya da ait olmadıkları topraklarda kariyerlerine bakılmaksızın itilip kakılmaktalar.
Bunları gözümüzün önüne getirip, ders almamız gerekiyor.
Sanıyor musunuz ki bugün arkanızda olduğunu söyleyen güçler sizi koruyup kollayacak?
İşleri bittiği anda bir kağıt parçası gibi buruşturulupp çöpe atılacağınızdan şüpheniz olmasın!
Çünkü HAİN her yerde, her zaman, herkese göre HAİNDİR!
Bugün öz vatanına ihanet eden birinin, yarın yalakası olduğu çevrelere ihaneti aşikardır.
Dünya bizi parçalamak için her konuda üzerimize gelirken; onlardan medet ummak, onlara biat etmek kusura bakmayın ama bilinçsiz yapılıyorsa AYMAZLIKTIR KORKAKLIKTIR!
Eğer ki bilinçli yapılıyorsa da bu tam anlamıyla HAİNLİKTİR!
Uyanmamız lazım!
O parçalanan ülkelerin insanları da vatanseverdi ama zamanında işi ciddiye almadılar. İçlerindeki hainleri hoş gördüler.
Şimdiki pişmanlıkları fayda etmiyor çünkü onlar artık VATANSIZ!
Gözünü kırpmadan şehadete yürüyen onlarca YİĞİDİMİZ bu vatan parçalanmasın yok olmasın diye bu uğurda can verirken bize emanet ettikleri bu VATAN'ı, hoyratça hırpalamaya, İNSANIMIZI hovardaca ayrıştırmaya,
MİLLİ ve MANEVİ DEĞERLERİMİZE fütursuzca saldırmaya
HİÇ KİMSENİN HAKKI DA HADDİ DE YOKTUR!
Geç olmadan aklımızı başımıza alıp yaşananları gözümüzün önüne getirerek gidecek başka yerimizin olmadığını ve bu GÜZEL VATANIN hepimizin olduğunu artık idrak etmemiz lazım.
Artık terörün ne amaçla, hangi çevrelerce gerçekleştirildiğini kavrayıp SEN-BEN kavgalarını, iç çekişmeleri bir kenara bırakıp enerjimizi VATANIMIZI MÜDAFAA ve MUHAFAZA konusunda harcamamız gerekir.
TERÖR GÜNÜMÜZÜN ADI KONMAMIŞ SAVAŞIDIR ve TERÖRİSTLER ise ATEŞİ KARIŞTIRIP ORTALIĞI YANGIN YERİNE ÇEVİRMEYE ÇALIŞAN MAŞALARDIR!

Saygılarımla
Sebahat Karagöz
( Geç Olmadan başlıklı yazı S.Karagöz tarafından 15.02.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.