Q’ Su Tavan Yapan Sorular. Q’ Su Tavan Yapmayanlar İçin Tavan Taban Alan Sorusu

 

1) 30 kişilik okulun pandemi döneminde 10 kişiye inerek ders yapıldığı bir sınıfta kız öğrencilerden bir kısmı Fransızca ve İngilizce bir kısmı ne Fransızca ne İngilizce bilmemektedir, diğer geriye kalan bir kısmı azıcık Almanca hem de Türkçeyi ana dili gibi konuşmaktadır. Geriye kalanlar ise kendi aralarında bu dilleri bilmeden de konuşup gülebilmektedir! O sınıftaki erkek öğrencilerin tamamı bütün dilleri tamamını bilmese de konuşabilmektedir. Lakin okulda ağırlıklı olarak hem Hintçe düşünüp Farsça yazabilmekte, bu dilde eğitim verilmektedir.  Buna bakılarak okulda nasıl bunca insan anlaşarak eğitim yapmakta ve liseden sonra kuracakları işler ile gelen müşterilere ilgi alakayı hangi dille cevap vereceklerdir işte buna sahip yetkisine sahip kaç öğrenci vardır ve Türk dili ve edebiyatı öğretmenin adı nedir? Birde her öğrenciye burs verilirken günlük 10 TL verilirken, öğrenciler bu paranın 4/3 ile cips kola aldıktan sonra öğlen Köfteci Remzi dayının köftelerinden yemek için kaç liraları kalmıştır ve köftenin fiyatı ne kadardır?

 

 A: Türkiye de açılacaksa Her dilde olur fark etmez bir tek Fransızca olmaz gibi

 B: Fransa da açılacaksa Fransızca olur İngilizce hiç olmaz. Onlar İngilizceye Fransız kalıyorlar

 C: Almanya da açılacaksa Almanca, az Türkçe, diğer dillerle de olabilir

 D: Portekiz de açılacaksa bu dil bilinmiyor zordur bileni azdır zor açılamayacak

 E: Öğretmenin adı Şaziye

 F: Bu biraz sallama soru oldu hem de kazık oldu! Böyle bir eğitim hiçbir yerde bir arada yok, ayrı ayrı olur.

G: 10 Liranın dörtte üçü 7,5TL eder, geriye kalanla da köfte gelmez, ancak borç yazılarak yenilir, bu nedenle de köftenin kaç lira olduğunun da bir önemi yoktur. Remzi dayı “yiyin aslanlarım” borç yiğidin kamçısıdır diyerek, öğrencileri şimdiden borçlandırarak ekonomi alanında ders verdirerek mastır yapmakta, hattı zatın da tanımlı Genel yönetim nominal borç yükü altında ileride ezilmemelerine katkı sağlayarak alıştırarak, veresiye vermeye devam etmekte ve müşteri portföyünü çoğaltmaktadır. Bu şekilde ki alışverişe de genelinde Ahbap çavuş yandan köşeyi kapmaca dayanışması denilmektedir. Buna destek olanlarla bir araya gelenlerin toplamında Akıllı para yürütme stratejisi denilir. Bu arada bu bilgiler benden beleş ona göre, kıyağımı da unutmayın yani…

H: Remzi dayı gel buyur yiğidim sana da bir güzellik yaparız diyerek kredi kartına beş taksit yaparak tüm esnafın şikâyeti sonucunda artık pandemi den dolayı paket servis yaptırarak hizmete devam etmektedir.

I: Cebi kabarık gelen müşteriye “Ağaya beleş” demeyerek fakir olan öğrencilerin hesabını da ağam paşam sensin diyerek, ödeterek büyük bir sevaba imza atmaktadır.

İ:Bu algoritma, vergoritma, yazgoritma, gerisini düşünme sistemi ile belli bir problemi çözmek veya belirli bir amaca ulaşmak için tasarlanan en kestirme en akılcı yoldur borç yiyen kesesinde yer modeli.

J: Buna Alternatif yol çare bulma sistemi de denilir, amortismanı olmayan yani eskimeyen, amortisi bunu uygulayana geri dönen en güzel ekonomide çare bulma sistemidir. Bu günlük bu kadar bilgi yeterlidir az sindirelim devam edeceğim, inşallah.

Mehmet Aluç

 

 


( Q Su Tavan Yapan Sorular... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 16.02.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.