Çok kafamı bozmaya başladı bu zibidi... Hangi zibidi diyeceksiniz? Deyin o zaman ben de anlatayım Lan Sman bu zibidinin adı... Öyle ayrı durduklarına bakmayın aslında yapışık kardeştirler onlarda, benim kafamı bozdukları için çoğu zaman, ben ayırdım... Hatta ağızlarını bile yırtacaktım da caaart diye ortadan ikiye, neyse artık...


Adam ev satıyor, hemen araya sıkıştırıyor bu zibidiyi ''Hemen koşun, yetişin, almadan gitmeyin billahi darılırız, küseriz, konuşmayız, boz yaparız, hem de Lansman fiyatlarıyla...'' Hay dilinizi eşek arısı soksun, hatta, eşek arısı olmayan başka başka arılarda varsa onlarda soksun. Lansman kelimesi yerine Tanıtım Fiyatlarıyla demek çok mu zor?


Ama tabi, Türk Dili bozuluyormuş, yabancı kelimeler dilimizi istila ediyormuş, dil gitti mi elden böyle ufak ufaktan yabancı kelimeler kullanarak, bağımsızlığımız tehlikeye giriyormuş, sizin niye umurumuzda olsun ki... Ev satıyorsun dostum, lafı ağzında ya da başka bir yerinde eveleme geveleme yapmasan günaha mı girersin?


Bak mis gibi ''Tanıtım'' kelimesi, Türkçe Sözlükte, orada duruyor, al onu tepe tepe kullan, sonrada Lansman kelimesini kullananlara kıllan, hatta kıllanmakla da kalma, üzerlerine çullan, onların bir güzel de ağızlarının payını vermeye bak.


Lan Sman, oğlum, evladım bak buradan sana ve seni kötü emellerine alet edenlere sesleniyorum. Bizim dilimiz o kadar zengin ve dünya üzerinde o kadar çok konuşulan bir dildir ki senin gibi kelimeler bize vız gelirde tırıs gider amma, tatlılıkla vaz geç bu işten sen. Bizim aslan gibi ''Tanıtım'' dostumuz var. Bir çağrı yaparız bütün memlekete, seni kötü emellerine alet edenlerden, kullananlardan kimseler ev almaz bir daha, sen de sap gibi ortada kalırsın. Bilmem anlatabildim mi Lansmancığım...

( Lan Sman Ne Arsızsın Sen Yahu Her Konuta Giriyorsun başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 20.02.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.