Rüyada twitter görmek genelde sosyalleşmeye, yeni  insanlarla tanışmaya, ticari başarıya veya yeni ilişkiye işaret olarak yorumlanır. Rüyada twitter görmenin en geniş tabiri Donald Trank’a aittir.


Bu tabirciye göre rüyasında bol bol twitter atan kişi en kısa zamanda evlenir. Evli veya bekar olması hiç farketmez, kendisinden  genç biriyle mutlaka evlenir. Yaş farkı bazen 15’a kadar çıkabilir. Twitter rüyasından sonra gerçekleşen evlilik genelde huzurlu, mutlu ve uzun ömürlü olur. Bazen genç eş, rüya sahibini toplumda küçük filan düşürebilir ama bu iş kazası misalidir.


Bazen rüyada twitter, ticari başırıların habercisidir. Eğer rüyayı gören kaldırım mühendisi ise en kısa zamanda mimar veya inşaat mühendisi olup inşaat sektöründe uluslararası başarıya kavuşur. Okyanusun ortasında yüzen çok geniş, turistik ada veya bulutların uzerinde uçan ofis, villa, residans inşası gibi hayali projelere imza atar. İnşaat sektöründeki başarıları üniversitelerde ders olarak okutulur.


Rüyayı gören kişi eğer ticaretle meşgul ise, dünyada sayılı iş adamları arasına girer. Çok değişik alanlarda mesela: turizm, kimya, bankacılık, silah,  petrol, otomotiv, sigorta, yumurta  gibi cok degişik sektörlerde başarıdan başarıya koşar.  Serveti en az 10’a katlanır. Karun gibi kazancının hesabını yapmaya vakti kalmaz, servetinin hesabını yapabilmesi için çok sayıda mali müşavir görevlendirir.


Bazen de rüyada twitter görmek, itibar patlaması olarak tabir edilir. Dünyanın en çok tanınan, sayılan, nefret edilen, korkulan, hakkında konuşulan, takipçisi olan kişi olabilir. Binlerce kişi nereye giderse gitsin, adım adım kendisini takip eder. Kendisiyle hatıra fotografi çektirebilmek için korumalarına servetini rüşvet olarak teklif eder.  Çok sayıda üniversiteden fahri doktora alır, devlet başkanları tarafından dost ilan edilip ülkeye davet edilir. Hatta: köy, mahalle,  meydan, sokak, caddeye ismi verilip büstü dikilir.


Çok nadir de olsa, rüyada bol bol bol twitter attığını gören bir kişi hiç beklenmedik bir şekilde çok güçlü bir devletin kralı olabilir. Kral olması rüya sahibi için bile sürpriz olur. Düşmanlarının bile krallığını desteklediğini öğrenmesi, sürprizini kat kat artırır. “Eniştem beni durduk yerde niye öptü ki? “ diye hayıflar.


Tabirci Donald Trank’a göre bazen twitter rüyası pek hayra alamet olmayabilir; yıllarca yani bir ömür boyu çalışarak elde edilen: mal, mülk, san, şöhret, makam, mevki düşmanların Bizans ayak oyunları sayesinde kısa zamanda kaybolabilir.   Ömrürünün kalan kısmını:  iflas etmiş, terkedilmiş, unutulmuş, beş kuruşa muhtaç, berbat bir şekilde sürünmeye yorumlanır….

 


Abdullah Konuksever

 

( Rüyada Twitter Görmek başlıklı yazı hotamisli tarafından 22.02.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.