Güçlü! kadınlarız biz
Bir çoğumuz üniversite mezunu
Saygın yerlerde bulunan meslek sahibi kadınlar
Çalıştığımız işyerlerinde erkeklerin bizden üstün olabileceğini bırakın kabullenmek aklımıza bile getirmeyiz.
Kendi aklınca öyle bir havaya giren erkek olursa gözünün yaşına bakmaz zekamız ve çalışkanlığımızla ezer geçeriz
Kendimize iyi bakarız,
Bakımlıyız, güzeliz,
Bizi dışarıdan gören insanların çoğunu imrendiririz kendimize,
Girdiğimiz ortamlarda  başları kendimize çeviririz hiç fark etmeden
Yani dışarıdan bakanlar için ÖZGÜVENİ TAVAN YAPMIŞ KADINLAR!!!!!!
Peki gerçekten öyle miyiz?????
Evet  birçok yerde evet.
İşyerlerimizde canavarız
Evet toplantılarda bulunduğumuz ortamlarda bildiğimizi söylemekten asla çekinmeyiz.
Doğru bildiklerimizin, doğru olan her şeyin arkasındayız
Akıllı, kültürlü, kendimize değer veren kadınlar olduğumuz için de kendimize olan güvenimizi vurgulamaktan çekinmeyiz, karşımızdakilere de bunu hissettirmekten,
Şimdiye kadar her şey güzel peki bunun bir istisnası var mı?
Bütün bu ÖZGÜVENİN yerle bir olduğu bir istisna
Bazılarımızın ailelerinin bir kısmımızın hayatlarına giren erkeklerin öğrettiği değersizlik hissi.

Aileler zaten erken dönem faciası, atlatmak neredeyse imkansız.
Sen ne anlarsın, ev işlerini öğren onlar senin işine yarayacak, kalk sen yemek yap yarın öbür gün hiç bir adam seni kadın diye evinde tutmaz, boş durma çeyiz yap yoksa evlendiğinde hiç de çeyizi yokmuş diye laf ederler. Bir de en ağırı en çok kullanılanı elinin hamuruyla erkek işine karışma. 
Çocuk yaşında beyninin içine empoze edilen bu düşünceler, kadının hayatına bir erkek girdiğinde yavaş yavaş su yüzeyine çıkar. Çünkü bu dayatmaların bir çoğu zaten kadının kuracağı yuva üzerinden işlenmektedir bilinçaltına. Eğitimle, bulunduğu çevreyle okuduklarıyla ve başardıklarıyla erkeğin kadından üstün olmadığını kavrayan beyin, iş kadın erkek ilişkisine gelince tökezler bir sersemlik geçirir.
Araya aşk, sevgi diye kavramlar dahil olur. Bu bir çok kadının zaten hayatında baş edemediği bir durumdur. Kadının gözü körleşir erkeği için her şeyi yapmak ister. Bir de haliyle yavaş yavaş ortaya çıkan bir bilinçaltı var. Kadın aşık sevdiğine sonsuz bir mutluluk vermek istiyor. Bu noktada karşısındaki erkek eğer doğru kişi değilse kadın kişilik bölünmesi yaşamaya başlar.
İşyerinde hiç kimseye cinsiyeti nedeniyle değer biçmeyen kadın. Evinde bir geyşaya döner.  Ailenin yarım bıraktığını tamamlamaya başlayan evdeki eş veya sevgili kadının sevgisini kullanmakta hiçbir sakınca görmez. Keşke sadece bununla bıraksalar...  Ama yetmez kadın sevdikçe, sevdiği için tavizler verdikçe,  erkek kendini ulaşılmaz mükemmel olarak düşünmeye başlar. Aslında normalde yanına yaklaşmakta çekineceği kadını değersizleştirir. Gerçekte erkeğin egosunu yükselten de  kadının sevgisidir. Ve kadın ondan gittiğinde erkek mutlaka bunu anlar.
Evet kadın akıllı kadındır, yanlış yaptığının farkındadır bir noktada gider. Ama evet işin bir de aması var. O  kadına artık değersiz olduğu öğretilmiştir. İşin içinde aşk sevgi gibi kavramlar yoksa Hayatında görünen bir değişiklik yoktur. Hatta 'Bak işte güçlü kadın bunu da tereyağından kıl çeker gibi halletti' derler. Bilmezler ki aslında onlar kadın o kadar büyük bir yıkıma uğramıştır ki. Kendini hiç bir erkeğin sevemeyeceği kadar değersiz görür, ilişkilerini korkuları nedeniyle başlamadan bitirir ve hayatında ne kendine ne de başka bir erkeğe şans verip mutlu olabilir.

( Güçlü Kadınlar başlıklı yazı Sada tarafından 24.02.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.