Evinden eşinle beraber çıkmaya bile gizlilik atfedilir mi? 
Suç işleyenler kanundan kaçar.. Suç işlemediği halde 3 aydan beri insanlar Mapus hayatı yaşar mı? Bu Mapusluk hallerini hasbelkader kişi, cezaevine düşerse mahsup edecekmisin?
İnsanlık sadece şimdi mi salgın hastalıklarla karşılaşdı? Koskoca Hitit halkı karşılaştıkları salgın hastalık sebebi ile tarihden aniden yok oldu..Ama insanlık yitmedi. Milattan sonraki Tıp tarihçi Money bir araştırma yayınlıyor ve buna göre ;
Antıonus Vebası Ms 250 yılında Irak dan dönem lejyon erler vasıtası ile bulaşıcı veba  günde 2000 kişi öldürürken Roma ordusu zayıflamıştır.. (kızamık çiçek benzeri veba)Ama koskoca Roma İmparatoru ve o dönemin tıpçıları bütün yetkiler kendilerinde olduğu halde ev hapsi uygulaması yapmamışlardır.. 
1347 1351 Kara ölüm Cenaovalı Tücaarla avrupaya geldi 25 milyo insan öldü..Fareler yakalayacak seytan diye betimlemeler ile neredeyse ortada  kedi bırakmayarak  hastalığa katkı sağlayan kralın asıl gücü papazlar bile sokağa çıkma yasağını uygulatmadılar.. 
1580 Grip salgını sebebi ile sadece Tüm Amerika ve Asya kıtasında etkili oldu.. Roma da 8 bin  kişi öldü.. İlk karantina uygulamaları bu şekilde başladı. Salgının başlangıc noktası yine Asya kıtası idi.Ama insan vucudu kendi antikorunu geliştirdi.. 
Kolaera 19 yüzyıl Osmanlı yıda encok bu salgın etkiledi. Hindistan dan başlayıp dünyaya yayıldı... Fakirlerin ölmesi için diye komplo teorileri geliştirildi..Ama insanlar kısıtlanması mıkrop ve mılroplu olanlar kısıtlandı.. 
1918 İspanyol gribi 550 milyon kişi enfekte oldu 50 milyon kişi öldü.. H2n1 virüsünün alt kadrosunun yol açtığı vekuşlarla bulaştığı söylendi..2 dünya savaşı gören mikrop  1950 lere kadar devam etti..Ama insanlar yine Mapus hayatı yaşamadı.. 
1957-1968 yılları arasında H2N2 denen grpi salgını pandemi ye dönüşmüş 118 bini ABD de olmak üzere 1.1 milyon kişinin ölümüne yol açtı...Ama yine insanlara kısıtlılık hali uygulanmadı.. 
1968 de Çin de çıkan H3N2 virüsü küresel salgın dönüşmüştü.. Dünya geneli de 1 milyon kişi hayatını kaybetti.. En çok da 65 yaş üstü etkilemişti..
1981 yılında çıkan AIDS hıv virüsü 33 milyon kişinin bugüne kadar ölümüne yol açtı..
2020 yılında ortaya çıkan covit 19 114 milyon kişi vaka sayısı olarak işlendi. Ölen sayısı 2.4 milyon kişi 1 yıldan beri işimiz. Hayatımız sekteye ugradı 52 hafta da 104.gün Mapusluk hali adamın psikolojisini bozar hoca.. Biz kanun kaçağı değiliz.. Bol böceği gibi bizi evlerimize tıkıp siz istediğiniz sekılde yaşamınıza devam ediyorsunuz.. 
 Allah yaratırken insanı mikroplara karşı kendi korumam modeli olarak geliştirmiştir.. İnsan vücuduna dışardan giren tek şeye reaksiyon vermiyor o da kadının gebe olması sebebiyle doğuracağı cenin dir..Tüm vucuda dışarıdan giren ne varsa VUCUD onu yok etmek yada dışarı atmak için faaliyet gösteriyor..
Nefesimizi kestiniz nefes alamıyoruz. Bu hastalık nefesle geçiyorsa yok olan nefesle bulaş riskide sıfırdır... 
Özgürlüklerimize müdahele edilirken sayın büyüklerimiz bu mıkrpbum aslında bir şey yapmadığını ya biliyorlar ya da biliyorlar.Onlar da devleti yönetmenin kolay yolunu buldular.. Kongreler serbest Ken okullar kapatılıyor sa, cenaze öerasimlerimde kolkola geçip dualar edilirken çocuklarının düğünlerin bile terörist eylem gibi gizli kapaklı yapmak zorunda bırakılan kendi annesinin kardeşinin cenazelerine katolamayanların vebali sizin üzerinizedir.Kısıtlama hastalıkla mücadele de en son noktadır.. Mikrob olan yeri, olan kişiyi koruma altına alırsın. Bunun adı karantina dır.. Sağlam insanlar değil hasta insanlar kısıtlılığa ugrar... . Aksi halde "tavşana kaç tazıya tut "pozisyonu yönetimdeki iki yüzlülüğü gösterir..Polis devletine gidişteki ara istanyon daki mola yı gösterir.. 
Bizi yaşarken ölüme terk ediyorsan, ölenler ölsün kardeşim.. Bize özgürlüğümüzü ver....

TORUN HALİLİ
( Kara Vebayı Yendik Öleceksek Ölelim başlıklı yazı HALİLİ tarafından 28.02.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.