NASIL BİR İSLAM?

Geçtiğimiz hafta haber merkezlerinde bir şey duydum ve gerçekten şaşırdım:
"Almanya'nın Bavyera eyaletinde İslam din dersinin gelecek eğitim öğretim yılından itibaren seçmeli ders olarak okutulacağı bildirildi."
Dünyada günden güne İslam Dini daha bir şiddetle hırpalanıp Müslümanlar'a bu kadar eziyetler yapılırken, bir anda böyle bir durumun ortaya çıkması ne yalan söyleyeyim pek inandırıcı gelmedi bana ama yine de " İnşallah İslam'ı doğru anlatırlar da birazcık olsun rahatlar Müslümanlar" diye düşündüm.
Dün akşam orada yaşayan bir öğretmen arkadaşımla sohbet ediyorduk. Söz döndü dolaştı kitaplara geldi. O da kendi branşında ders kitapları yayımlıyor.
Bir yayınevinin kendisini aradığını ve "İslam" konulu bir kitap yazmasını rica ettiğini söyledi.
"Şu anda basarsak çok satılır!" diye de ilave etmiş adam. 
Ben çok sevindim tabii.
Tam çığlık atacakken arkadaşımın cevabıyla dondum kaldım.
"Kabul etmedim"
"Yahu sen salak mısın? Biz burada bir kitap satmak için kendimizi parçalıyoruz, senin yaptığına bak!"
Sonrasında arkadaşım devam etti:
"Ben onların istediği gibi yazamam İslam'ı!"
Haydaaa... Bu ne demek şimdi?
"Onlar kendilerine göre bir İslam Dini yaratmışlar ve ben bunun dışına çıkarsam kitabımı yayımlamazlar. 
Öbür yandan farzet ki yazdım o zaman da Dindar insanlar bana düşman olur, hesap sorarlar.
İşte bu yüzden kabul etmedim.
Yalan yanlış şeyler anlatarak hem kendime hem  inancıma ihanet edemem. "
Yüzüm kızardı, gerçekten de ben böyle düşünmemiştim.
Öyle ya "İslam'ı yeniden yazacağız! "diyen başta Fransa olmak üzere yatıp kalkıp İnancımıza, Peygamberimize hakaret eden bu karşıt güruhun bizim dinimiz hakkında güzel şeyler söyleyeceğine inanmak aptallıktır.
Yeni bir İslam Dini!
İslam, hiç dokunulmadan yüzyıllardır her gün kendini güncelleyen bir dindir.
Onu yozlaştıran işte bu kafadaki insanlardır yoksa ilk Ayeti "Oku!" olan  ve "Öldürme!" diyen, insanlığı iyiye doğruya, güzele yönlendiren bir inanç kime ne zarar verir?
Gerçek inananlar niye kötü olsun ki?
Dönüp dolaşıp aynı yere geliyoruz: ÇIKAR!
Hayyam diyor ki:
"Biz insanlar aldanmayız samimiyete
Hep menfaat uğruna geliriz vecde"
Doğru da diyor!
Onların derdi insanlığın manevi dünyası değil ki!
İnsanları sömürmek için bu konuyu da yozlaştırıp kendi çıkarları doğrultusunda kullanmak istiyorlar.
Bütün mesele bu aslında anlamak lazım!
Rabbim hangi inançtan olursa olsun; saygılı, bilgili, insana ve insanlığa değer veren kişilerle karşılaştırsın bizleri.

Saygılarımla
Sebhat Karagöz
( Nasıl Bir İslam başlıklı yazı S.Karagöz tarafından 1.03.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.