Sayın Seyircilerimiz Kol-al-ay (kolay) TV’ Ye, Boş Sallamaya Ekran Başına Hoş Geldiniz

 

-Sayın seyircilerimiz Kolay TV’ ye, boş sallamaya ekran başına hoş geldiniz. Bizler gerçi karşımızda seyircimiz olsa da olmazsa da yayına devam ederek sallayarak asparagas değil az fazla salla ucu kime değerse değsin tartışma sözle sataşmaya devam etmek için yayın hayatına başladık. Yani karşımızda seyirci olsa daha çok ses getirir, gerçi buna da gerek yok, Twitter de birkaç satır hakkımız da yazınca yıkılıyor ortalık, bize cevap vermeye çalışanların gayretiyle. İşte bizimde istediğimiz bu gündemi değiştirmek, yoksa bizim ders alacağımız yok, zaten dersimizi aldık ta karşınıza çıktık. Bize yakın olanlara dokunmadan diğerlerinin gelmiş geçmişini didik didik ettikten öte çamura batırarak kötülemek yalanla süslemek amacımız zaten. Bugün ki konuğumuz Uzman olmazsa da bizim için uzman bilir kişi olmazsa da bilir kişiliğiyle yanımızda sallamasıyla tutturmasa da varsayım yalanlarıyla yer edinmiş, yalanlarıyla Amerika da ders yaparken çift katlı mastır hastır yapmış, tez yazmadan bezle …silerek bunca değersizlikleri kazanarak, değersizlikleriyle meşhur (bu aramızda kalsın) evet, bugün sahasında bir değer abidesi, bilir kişiliğiyle ekol, uluslar arenada bir numara konuğumuz sayın Yavşak Yanaşıroğlu. Sayın Yavşak Yanaşıroğlu son günlerde Korona’yla yatar kalkar oldu milletimiz, aşılar hakkında önlemler için neler söylemek bizi aydınlatmak için söylersiniz?

 

-Öncelikle hoş bulduk, milletimizi aydınlatmaktan öte kendi gerçeklerimizle kandırmak yanımıza çekmenin gayreti içinde olduğum bilmenizi ister, teşekkürler ederim konuk ettiğiniz için. Öncelikle aşı konusuna gelelim. Ben Korona’yla uluslararası arenada çalışmalarıyla destek olmak için aşı çalışmasında bulunan yöneticilerle yakın dirsek temasındayım, kazanmak hırsıyla pardon bulmak hırsıyla yanıp tutuşan, yola çıkan bu yakın dostlarımızla ve korona’yla da 10 gündür konuşmadım ki sırrı meydana çıkmaması için, ağzım pek sıkı olsa da gülerken arkadan çıkanların karışık çıkması adına ifşa etmemek için kaç gün oluyor bilmem bir diyalogum yok. Aşıyı bulan dostlarımız dediğimiz geçimizi sağlayanların varlığıyla bizleri memnun edenlerin çabasını, insanlığa kendini adayarak çalışmalar içinde olanların çalışmasını herkes yanlış anlıyor ben onların çabalarının insanlık adına buluşlara imza atarak sergilediğini söylesem de inandırmak çok zor! Bizden bazı dostların, aşıda çip olduğunu kıçımız da dolaşarak takip edeceğini, yok cinsiyet değiştirmek için bir oyun olduğunu hatta bizi robota dönüştüreceğini söyleyenler olsa da bu gündemi değiştirmek içindir söyleyeyim. Bunlar yalandır inanmayın, aşı aşıdır, sağlığın başıdır onları bunları şunları söyleyenler çıban yılan başıdır inanmayın, aşılarınızı olun sağlığın başına geçin oturun. Bizleri satın alarak gündemi değiştirmek isteyenlerin oyunlarına gelmeyin, zaten Reiste bu alanda pek maharetli, sağlık bakanı ve diğerleri…

-Sayın Yavşak Yanaşıroğlu sizin diliniz ne söylüyor? Aklınız neden başınızda?

-Pardon yolda gelirken Reisi gördüm, birazcık yüzüm kızardı, karşılıklı bir bardak çay içerken, içine doğruyu söylemem için galiba hakikat tohumu ekleyerek içirdiler ondan olsa gerek. Hiçbir baskı görmedim, muhabbet ederek samimiyetini milletine olan çabasıyla gayretini gördüm. Bana bu konuda konuşmam için tek telkin gelmedi, söylemedi zaten. Benim herkesle aram gayet iyidir diyerek beni de arasına aldı. Artık bende herkese eşit mesafede tam merkez de durmak istiyorum. Yeis varsa Reis var sıkıntı yok…

-Sayın seyircilerimiz teknik bir arızadan dolayı yayınımızı burada dıt dıtı dıt dıt dıt dıtı dıt tıttttt….

Mehmet Aluç


( Sayın Seyircilerimiz Kol-al-ay Kolay Tv... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 2.03.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.