''ABD Dışişleri Bakanı Antony Blinken'den darbe itirafı!''


''ABD Dışişleri Bakanı Antony Blinken yeni dönemde artık ABD'nin 'totaliter' rejimleri askeri güç kullanarak devirmeyi değil muhalifleri destekleyerek 'demokrasi' getirmeyi hedeflediklerini açıkladı. ABD'nin askeri girişimlerini iyi niyetli olarak tanımlayan Blinken 'Bu taktikleri geçmişte denedik. İyi niyetli olsalar da işe yaramadılar.' dedi.'' BASINDAN


Sam Amca'nın yeni sevgili yeğeni Baydın Dayı'nın kuzenlerinden Dış Kapının Mandalı Blinken, artık bundan sonra totaliter rejimleri askeri güç kullanarak değil de muhalifleri destekleyerek ve sevgi pıtırcıkları dağıtarak devirmeye çalışacaklarını söylemiştir... Sonrada ''Bizi mutlaka takip edin anacığım, billahi üzülürüz.'' demiştir...


Biz ne zaman kime darbe yapmışız ki? Hadi marbe deseniz o da neyse... Bizim kadar dünya halklarını seven başka bir millet var mı? Yok, yok dediğinizi duyar gibi oluyorum haklısınız. Haklı olmasanız bile biz sizi haklı çıkartmasını biliriz. Eee ne de olsa biz Sam Amcamızın yeğenleriyiz. Bazen Samyeli gibi eseriz, bazı zamanda kuyruğumuzu kıstırır kös kös orayı terk ederiz Vietnam'da olduğu gibi...


Bir iftira atıyorlar Sam Amcamıza ve yeğenlerine, ''Yok Efendim dünyada ki bütün darbelerin arkasında Sam Amca ve yeğenleri varmış da filan fişmekan.'' işte... Hayır öyle olsa bile her şey kokakola için, Ford için, General Electrik için... Vallahi biz bunları yapmasak ham yaparlar bizi de bir daha koka moka kola mola filan içemeyiz billahi...


Dedik ya hep iyi niyetle yaparız, yaptırırız bu darbeleri, yoksa kötü bir niyetimiz yoktur. Yani Amerikan Halkı yiyorsa hamburger, kola içiyorsa, pahalı arabalara biniyorsa, kot pantolon giyiyorsa, gariban ülkelerde binsin yesin içsin, kot pantolon giysin, bizim kovboy filmlerimizi, Rambo'larımızı seyretsin canım, kötü mü yapıyoruz, siz söyleyin Allah aşkına?


Günahımızı almayın. Hiç işimiz olmaz darbeyle... Bizim rahmetli Sam Amcamız bile darbeleri hiç sevmezdi. Hatta bir kere darbe yapalım, diye, geçmiş tarihte, Sam Amcamıza gelmişler, askerler, Sam Amcamızda ''Darbe yapanın ve de yapmaya kalkanın, anasını avradını bacısını, öperim hatta öpmekten bile beter ederim.'' demiştir. O derece yani darbeye karşıyızdır... Yaşasın demokrasi. Ülkelerin başında krallarda olsa, şahlarda olsa onlarda bir gün demokrasi ile tanışırlar, oldu da tanışmadılar, biz Sam Amca'nın evlatları tanıştırırız... Yaparız billahi...

( Darbe Marbe Neymiş Demokrasiden Yanayız başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 5.03.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.