KAZA Mİ?
KEÇİLER İŞ BAŞINDA Mİ? 
Ben her uçak helikopter düşüşü ya da beyinli araç denilen son teknolojik araçların kazasını şüphe ile Karşılarım.. Hele aynı anda anlaşmış. Gibi farklı programlar da farklı kişilerin daha kaza olup olmadıgı belli olmadan kaza gibi açıklamalar yapıldıgı da ilk defa rüzgarda uçurtma uçuruyormuçcasına pozisyon aldıklarında şüphem daha da artar.. Türkiye, nazik dönemden geçerken, dört tarafı düşmanla cevriliyken düşman kendisi saldırırken, içimizdeki iş BİRLİKÇİLERi de saldırıda araç olarak kullandıklarını biliyoruz,.. ABD de yönetim değiştiğinde bakarsın kadroya şahinler mi güvercinler mi yönetime geldi? Barış çubuğu bile içirse güvercinleri, ateş suyunu verdikten sonra kıtanın sahipleri Kızılderili leri yok ettiler. Çiçek mikroplu battaniye verdiler, kadınlarını kosorlaştordılar Kitlesel olarak 100 yıl da yok ettiler.. %5 nüfusa oranları ateş suyunun etkisidir..Şahinleri aslında  anlatma ya bile gerek yok. Güvercini yok edici olan şahini yoku yokeder... Şahinlerden  Reagan göreve başladığında 1977  Carter döneminde imzalanan Panama kanalının devri ile ülkesinde Tanrı kadar sevilen sözleşme ile  Amerikan egemenlğinden çıkan, panama egemenliğine giren ve iade ye  yanaşmayan  General Omar  Torrios un uçağı düşürülmüştü.. 40 sene süre geçti ama. Uçak düşmesi hala şüpheli olarak kalmaktadır..
Ya Ziya Ül hak golf oynamaktan başka bir. Özelliği olmadığı düşünülerek üzerinde daha üst rütbeli subaylar varken Zülfikar Ali Butto nun genel kurmay Başkanı olmuş ve gelişen olaylarda onu tasfiye etmiş, kurulan tasfiye mahkemelerinde idamını sağlamıştır.. 3 ay için gelmişken sistemi değiştirmiş "Ziya ül Hak bastayken refeormları istiyormusun"sorulu  referandumun da %95 le yoluna devam etmiş, 17 Ağustos 1988 YILIN gelindiğinde içinde ABD elçisi ve üst düzey tüm silahlı kuvvetlerin mensuplarının bulunduğu şüpheli uçak kazasında gitmiştir.. Yerine kim geldi? Zülfikar  Ali kızı Bemazir Butto geldi...
Peki Eş raf Bitlis uçağı nasıl düştü? Hemen düşünce bir cok TV programcısı buzlamadan askeri uzmanlar buzlanmanın etkisinden bahsederken çekiç güç ABD tarafından nasıl" ilk yardımı gıda yardımı "bu teröristlere taşıdıgı belirlilemişti...
Muhsın Yazıcıoğlu bu helikopteri düştüğünde yine sonradan coğu ajan çıkan, tutuklanan gazetecilerin yoğun bombardımanı bulunamayan kaza mahalli diye sunum yapılmıştı.. Ama not yazarak yanlış yönlendirme yapan, kamu personeli Muhsın Yazıcıoğlu nun helikopterini önceden ulaşanlarca keçilere mi  yedirildiler? Soru su dönemin cumhurbaşkanı tarafından  ima edilmişti..
Ben o yüzden kaza süsü verilmiş mi verilmemiş mi diye bakarım? Muhsin -Yazıcıoğlu nun dediği gibi Dink Cinayetinde  "bizim tarlayı sürmüşler diyerek olayın ardındakileri çözdüğü ü  dile getirmiş ve yakın tarihdeki dönen dolapları bilmesi rahmetlinin sonun hazırlamıştı..Seçilen her kurbanın ateş suyu için bir sebebi olmalı kuralı batı için gerekli bir sebeptir.. Çünkü kilise de gelecek yağma Hasan böreğinden payını alacaktır.. 
Kaza ya kaza olarak bakmadan önce
-Dünya konjonktürünr bakmak gerekir.
-Türkiye konjonktürünr bakmak gerekir
-Siyasal dengelerin günlük değiştiği günümüzde  bu kaza gibi gözüken olatdan kim menfaat temin eeddr sorularını cevap bulmak gerekir..15 Temmuz kahramanlarından Osman Paşanın ve 10 Silah arkadaşının şehadetine sebep olan olayın   çözümlemesi i bekliyoruz

TORUN HALİLİ
( Kaza Mı Keçiler Mi İş Başında başlıklı yazı HALİLİ tarafından 5.03.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.