İstediğim Bir Coşku Oda Yok!

 

Düşünüyorum çünkü düşünüyorum, hayatımda hayatımızda bir şenlik olsun diye, baharın esintileri essin diye lakin ne de bahar esintileri ne şenlik var etrafımda, yalnızca düşüncelerimle gönlümde var! Asıl hayatımda/hayatımızda etrafımızda/ etrafımda olmamasının asıl meselesi nedir bunu da bilmiyorum! Düşündükçe çıkmazlara giriyorum çıkamıyorum! Mesele nefes almak yaşamaksa doğru, duygusuz hissiz olmaksa doğru, gönülde duygu hisleri saklamak çürütmek ise… Doğru yapıyoruz lakin kime neye göre neden? Asıl mesele gülümsemekle yok olacaksak olmayız, bakın gülümseyemediğimiz/benimseyemediğimiz için yokuz, birbirimizle yaşadığımızın farkında dahi değiliz! Daha hangisini sayayım asıl mesele nedir?


Hepsi benim mi olsun? Zaten yaşarken nimetlerden faydalanıyorsun zaten fazlasını alıp yığmak çürütmeyi neden isteriz ki? Karnın doyduktan sonra fazlasını yemek mümkün değil, aç gözünü de yığdıkça doyuramayız ki! Ah asıl mesele insan olmaksa yaptıklarımız yanlış. Ben geliyorum yanına sende gel, gelmez! Ben seviyorum sende sev, sevmez!

 

Kuşlar gibi gelin uçalım demiyorum

Gönülden gönülle muhabbetle olalım diyorum

Muhabbet deyince herkesin elinde telefon deliriyorum

Kendi yalnızlığının kuyusuna düşmüş uzat elini diyorum duymuyor

Farkına varması için ne yapılmalı inanın bilmiyorum

 

Acaba diyorum mavi pelerin mi taktım sırtıma havalarda fazlamı uçuyorum? Hayır, lakin pembe hayaller düşlerle etrafımı süslemek istiyorum olmuyor, söylesen anlaşılmıyor asıl mesele anlaşılmakta değil, uzlaşacak farkına varılacak bir zemin bulmak! Bu sancılar sanki ölümün sancılarına eş, lakin ölümle sonsuz hayatın kapıları açılırken, yaptıklarımızla ancak hasret kapılarını açıyor ve nedense ve nedense fark etmiyoruz! İstediğim bir coşku oda yok! Galiba bende de fazla akıl yok… Olsaydı etrafımda/etrafımızda insanlar olurdu çok. Baksanıza herkes birbirinden kaçarken yaşadığımız değil mi bir şok? Şok değilse öyleyse nedir bu? neyimiz yok? Yoksa bu elimizdeki nedir Thise bok? Selamlarımla

Mehmet Aluç


( İstediğim Bir Coşku Oda Yok... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 9.03.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.