YÜREĞİMDEN AVUÇLARIMA DÜŞEN DUA'M!




Emanetimsin ALLAH'ıma Canım Ülkem, Türkiye'm!

Vatanımızın İçten ve Dıştan Birliğini, Dirliğini Bozmaya Çalışanlara Fırsat Verme Ya Rabbim!


Merhametsizleri Bizlere Musallat Eyleme Rabbim!


Vicdansız Kullarını Vatanımızdan(Bizlerden) Uzak Eyle Mevlam!
Vatanıma Milletime Kötü Plan Kuranları Kahr-u Perişan Et, Şer Planlarını Kendi Başlarına Çevir Allah'ım!


Bütün Dünya Müslümanlarını İslam Düşmanlarının Görünen Veya Görünmeyen Şerlerinden Koru Yarabbim!


Yüreğinde İman, Dilinde Kur'an, Başı Secdede Olan Devlet Yöneticilerimizi Başımızdan Eksik Etme Allah'ım!


Ayağımızı Kaydırma, Bizleri Doğru Yoldan Ayırma Rabbim!


Kalbi İslam Diye Atan Her Müslümanın Yaşantısına, Gerçek Müslümanlığı Yaşamayı Nasip Et Allah'ım!


Sen Rahman'sın, Sen Rahim'sin, Sen Kadir'sin, Sen Görensin, İşitensin, Bilensin, Ol Dedin Mi Olduran Sensin, Biz Aciz Kulların Bir Tek Senden Yardım Bekleriz, Senin Herşeye Gücün Yeter, Merhametinle Kuşat, Sevginle Sar Ruhumuzu, Tut Elimizden, Düşmeden Ayağa Kaldır, İslamın Yolundan Ayırma, Sevdiğin Kullarından Eyle, En Sevdiğin Peygamberinin Ümmetini(S.A.V), Kıyamete Kadar Dinin Üzre Yaşat, İslam İnancını Ruhlarına nakşet Kalplerinde Yücelt, Dünya Alemine Gönderdiğin Son Din İslama İman Eden Kullarının Sayısını Artır Allah'ım!
ÂMİN ÂMİN ÂMİN 




14 MART 2021
Melek Tiryaki


( Yüreğimden Avuçlarıma Düşen Dua'm! başlıklı yazı Kalb-i Hazan tarafından 14.03.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.