Hepsi birer birer değerli, birey olarak kıymetli arkadaşlardan mütevellit AKP nin sistemsel hatası var.En hızlı işlemci, en yüksek Ram, çözünürlüğü yüksek ekran, güçlü bir hard disk, gösterişli bir kasa ama işletim sistemi 1881 de takılı kalmış Word .programı varsa . Çalışmaz çalıştıaramazsın...Siyasal çözünürlüğü yüksek bir parti, aldığını dönüştürüyor..Kominist de olsa bir rakip parti genel başkan ı da olsa öyle bir aşı vuruyor ki tutmaması imkansız.. Ceviz olsa ayva aşısını bile yese tutuyor.. Biyolojik imkansızlık var. Aynı türden değil ama öyle bir dönüşüme getiriyor ki toplum bilincini inkar boyutunda kendini inkar ediyor..Böyle bir yapı da "gözüm gözüm kör gözüm" şeklinde herkes inim inim inlerken şaşaalı bir kongre yapmak "maske mesafe hijyen" kurallarını, bir kenara atmak akıl işi değil..Böyle bir planlama, böyle bir  düşünce gücü, sadece dip de sürünen karıncalar da bile yoktur..-Sağlıkçılar 300 e yakın görev şehidi vermiş aylarca evlerine gidememiş çocuklarından ayrı yaşamak zorunda kalmış,-yüzbinlerce kahvehane, restsurant kapanmış paket servisle ayakta durmaya çalışıyor-İhracatçı firmalar baglantılarını gerçekleştirememiş-Çiftçi üretim yapamıyor mazot benzin fiyatları eşleşmiş-Turistik tesisler, yalnız kalplere dönüşmüş-otobüs ve servisçiler, ödemelerini yapamadığından araçları bağlanmış-Okul kantincileri kilitlenmiş, okul sahipleri batmış, bir Türkiye de gösteriş budalası olmak şaşaalı bir kongre yapmak isteğini ortaya koymaz, koymamalı Siyasal temizliğini yapamamış bir AKP içerideki fetöcü kumpasına mı geldi?yoksaKorkusuzca iman sahibi olunca bu mikrop kendilerine bulaşmaz mı zannediyorlar?Ya da önce AKP üyesi olanlara aşı yapıldı da bu korkusuzluk ve pervasızlık ondan mı?-Böyle bir mikrop yokda devlet yöneticileri, yeni dünya düzeni diyerek gizleme mi yapıyorlar?-Efsunlu oldukları için bulaşmayacagını biliyorlar.-Beyin herkes de bulunmayan bir uzuvdır....
( Lebaleb başlıklı yazı HALİLİ tarafından 27.03.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.