Kelimeler şûlesiz kalırsa metinler küle döner. (2021)

 


Acı baskın bir duygu olursa yürekte, sevgi acının pişirildiği bir tencere oluverir terekte. (2021)

 


Duygu obasındaki sancak dikili çadır merhamet çadırıdır. (2021)

 


Tezkiresine veda yazılan bir hayatın  mezuniyeti olmaz. (2021)

 


Sûretin câzibesine kapılan çabuk üzülür. Sîretin câzibesi daha makbûldür. (2021)

 


Dünyaya bağlandıkça anlamsız kalabalıkların arasında Aşk’sız kaldık. (2021)

 


Mürekkep yalamakla iksir içilmez. Önemli olan öğrendiğini uygulayabilmektir. (2021)

 


Beklemeyi beceremeyen öze inemez. (2021)

 


Dünyalık tüm servetler bir damla suyun ederini ödeyemez. (2021)

 


Aşk bâzen umudun nihâvent makamı olur bâzen de hasretin hüzzam makamı. Aşk olmazsa kimse çekemez bu gamı. (2021)

 


Dursun Tiftik

 

 

 

 

( Yansımalar-51 başlıklı yazı DursunTİFTİK tarafından 31.03.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.