SAL-GINA GELDİ..
1 Aralık 2019 Dünya daki Mars'lıların yaşadığı - it sütü ile kahvaltı yapıp, yarasa bitini kavurduktan sinemada çerez niyetine yiyen, horoz s*kli paşömel soslu ahtolot bacagını  ögle öyünü olarak yiyen, şempanze beyni soslu, goril taşşağı ezmesine bayılan, sıçan dolması nı köpek çevirmesinin yanında illa sipariş eden - Çin kıtası kanserojen teknolojik sınıf altı ürünlerinden sonra doğrudan insanlığa 2002 den beri Mutasyona. Uğrayarak gelen  Mers Sars derken kovit 19 u ihrac etmeyi başardılar.. 
Öyle bir ihra c ki bedelsiz, konişmemto yok, sigorta yok, transit geçiş belgeleri yok, stoklama yok, çifte vergilendirme yok, vergi iadesi yok.. Tek bir varı var.. Virüs, Kendiliğinden geçiyor ve hiç bir bedel ödemiyor en uakınınızdakileri sizden koparıyor.. İş düzeniniz bozuyor gelirinizi azaltıyor giderinizi arttırıyor(zamlarla), sosyal yaşamınızı sıfırlıyor,
Çin kıtası hastalığı önce gizlediler sonra Dünya Sağlık Örgütüne gerekli doğru bilgileri vermeyerek salgını örtülüyerek gücünü arrtırdılar..
Slogan belli "Artık hiç bir şey eskisi gibi olmayacak" Koca bir yalan... Evet virüs değiştirdi Kimi değiştirdi? Sürekli tüketen, tüketmekten başka bir şey düşünmeyen, gezenti, otel kumarhanelerin müşterisi, eğlenerek tüketen  eğlendirerek tüketen lerin hayatını değiştirdi.. Ama hayvancılık yaparak üreten, çobanlık yaparak üretime katkı sağlayanları, tarımsal üretim yapanları, yazarak fikir. Üretenler,inşaatta çalışarak üretenleri,Bilgisayarını n başında tasarım, satış reklam yapanları etkilemedi hatta olumlu etkiledi,ibadethane de yaşam geçirenleri etkilemedi.. Adam tarlasında çalışıyor.. Kadın sütünü sağıyor..
O halde sıfatımızı değiştireceğiz. Salt tüketen değil üreten olacağız.. Üreten olduğu ız da Dünyayı bu belaya boğan   Marslıları tavana asacagız.. .
Neresinden mi? .

TORUN HALİLİ 
( Sal-gına Geldik başlıklı yazı HALİLİ tarafından 10.04.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.